Ønsker dere å vite kjønn når den tid kommer?

Ønsker du/dere å vite kjønn på babyen(e)? :)

  • Ja :)

    Votes: 28 73,7%
  • Nei :)

    Votes: 4 10,5%
  • Jeg ønsker, men ikke samboer :) Jeg får viljen min ;)

    Votes: 1 2,6%
  • Jeg ønsker, men ikke samboer :) Samboer får viljen sin ;)

    Votes: 0 0,0%
  • Samboer ønsker, men ikke jeg :) Jeg får viljen min ;)

    Votes: 2 5,3%
  • Samboer ønsker, men ikke jeg :) Samboer får viljen sin ;)

    Votes: 0 0,0%
  • Jeg/vi er usikre på hva vi ønsker, og har ikke bestemt oss :)

    Votes: 3 7,9%

  • Antall som har svart
    38
Skal vite :)
Ser ikke avstemming på app.
 
Ventet sist, og det var verdt det. Venter denne gangen også gitt =)
 
Vi har ett barn hittil og vi ville ikke vite. Var utrolig spennende :)
vil ikke vite neste gang heller
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Oi, så nå at jeg ikke hadde noe i denne tråden å gjøre, he he. Er på appen og trodde denne lå på generell. :rolleyes:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Vi skal vite :)
Jeg er nysgjerrig og kommer ikke til å klare å vente frem til fødselen.
 
Vi vil ikke vite, ville det ikke de to andre gangene heller. Synes det var verdt det, det ga meg litt ekstra krefter under fødselen siden jeg var så nysgjerrig ;)
 
Vi vil ikke vite, ville det ikke de to andre gangene heller. Synes det var verdt det, det ga meg litt ekstra krefter under fødselen siden jeg var så nysgjerrig ;)

Nemlig =) Sånn var det her også, ga en ekstra dytt under fødselen...
 
Jeg er så nysgjerrig at jeg ikke klarer å vente...! Så jeg vil vite ;) ...og mannen er enig asså... ;)
 
Jeg har sååååå lyst til å ikke vite!! Men vet ikke om jeg klarer det! Har en gutt fra før av, så om det blir gutt så har vi jo det meste. Men blir det jente så mangler vi jo litt... Har ikke bare lyst til å ha kjønnsnøytralt heller..:p
Hvordan gjør dere som ikke skal vite det med innkjøp av ting og tang, klær osv? :)

Egentlig er jeg jo ganske overbevist allerede(!!) om at det er gutt, så jeg er litt redd for å gå å føle på meg at det er gutt helt til fødselen, også viser det seg å heller være jente!:p
Vi var egentlig helt overbevist om at det var jente i mitt første svangerskap, men så viste det seg å være gutt på ordinær ul. Det kom egentlig litt som et sjokk, og jeg tror det hadde vert mye «verre» dersom man venter helt til fødselen, og det viser seg å være omvendt av hva en hele tiden har trodd..:p
 
Jeg har sååååå lyst til å ikke vite!! Men vet ikke om jeg klarer det! Har en gutt fra før av, så om det blir gutt så har vi jo det meste. Men blir det jente så mangler vi jo litt... Har ikke bare lyst til å ha kjønnsnøytralt heller..:p
Hvordan gjør dere som ikke skal vite det med innkjøp av ting og tang, klær osv? :)

Egentlig er jeg jo ganske overbevist allerede(!!) om at det er gutt, så jeg er litt redd for å gå å føle på meg at det er gutt helt til fødselen, også viser det seg å heller være jente!:p
Vi var egentlig helt overbevist om at det var jente i mitt første svangerskap, men så viste det seg å være gutt på ordinær ul. Det kom egentlig litt som et sjokk, og jeg tror det hadde vert mye «verre» dersom man venter helt til fødselen, og det viser seg å være omvendt av hva en hele tiden har trodd..:p


Jeg hadde skikkelig guttefølelse forrige gang, helt bombe sikker faktisk, men det ble jente. Jeg tenkte ikke over det som et sjokk i det hele tatt, var bare glad for å være ferdig med fødselen og at barnet var friskt. Men det ga litt ekstra krefter å ikke vite altså!
Jeg har en del kjønnsnøytralt fra før av, i hvert fall de minste klærne og den slags. Etter hvert som frøkna har blitt eldre, har det selvsagt blitt en del rosa og lilla, men det har jeg god tid til å kjøpe etter hvert, hvis det skulle vise seg å bli en gutt denne gangen =)
 
Tror nok vi vil vite ja :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
Back
Topp