Bkno2017172
Første møte med forumet
Hei, vi er inne på tanken der vi skal prøve på barn nr 3. jeg går pr nå på p.stav, men den skal jeg ta ut i juni.
tidligere så har vi 2 barn og 3 svangerskap, der det 3 svangerskapet måtte avbrytes etter at fosteret ikke var levedyktig. Det ble tatt abort i uke 22.
Det jeg tenker ofte på nå er :
Tok det lang tid før dere ble gravid etter fjerning av p.stav?
Hvordan vill kroppen reagere på fødsel nr 4, graviditet nr 4, hvordan blir det ?
hvordan har andres kropp reagert dersom noen har en tilsvarende historie?
Er det riktig og få nr 3 når vi har 1 barn som trenger mye oppfølging pga ADHD?
føler jeg savner noe i livet, føler selv at barn nr 3 ikke er feil og få, men er så usikker og egentlig redd på hvordan kroppen klarer det og hvordan blir fødsel nr 3? de andre fødslene har gått fort, alle under 7 timer.
Hva er andre avgjørelser for å få nr 3? andre som har lik historie som min ?
Hilsen
Usikker mor som ønsker barn nr 3.
tidligere så har vi 2 barn og 3 svangerskap, der det 3 svangerskapet måtte avbrytes etter at fosteret ikke var levedyktig. Det ble tatt abort i uke 22.
Det jeg tenker ofte på nå er :
Tok det lang tid før dere ble gravid etter fjerning av p.stav?
Hvordan vill kroppen reagere på fødsel nr 4, graviditet nr 4, hvordan blir det ?
hvordan har andres kropp reagert dersom noen har en tilsvarende historie?
Er det riktig og få nr 3 når vi har 1 barn som trenger mye oppfølging pga ADHD?
føler jeg savner noe i livet, føler selv at barn nr 3 ikke er feil og få, men er så usikker og egentlig redd på hvordan kroppen klarer det og hvordan blir fødsel nr 3? de andre fødslene har gått fort, alle under 7 timer.
Hva er andre avgjørelser for å få nr 3? andre som har lik historie som min ?
Hilsen
Usikker mor som ønsker barn nr 3.