Ønsker bare å si til alle oss med baby i magen...

LilleBlinky

Flørter med forumet
Hei, nå er det lenge siden jeg har vært innom her. Vært på ferie, så kom vi hjem til denne ekstreme triste ufattelige hendelesen i Oslo og Utøya.
Jeg må bare si at vi er heldige som er i god behold. Vi er heldige som venter noe positivt i magen. Vi er heldige som har et så stort lyspunkt i livet som barn i magen og for oss som har barn fra før at vi er heldige som kan se barn leke og få et annet fokus i denne tiden som har vært og vil vare en god stund. Det får i hvertfall meg til å se virkelig hva livet handler om KJÆRLIGHET. Det har vi sett nå blandt alle i landet vårt og i andre land. At kjærlighet er den største gaven vi kan bruke og gi hverandre.
Ta vare på dere selv og kos dere med magen og barna deres. Det er viktig å sende ut kjærlighet og ikke hat.
Stå på alle mødre og fremtidige mødre, vi er unike og vi skal gjøre verden bedre med kjærlighet og ny herlige skapninger. De er fremtiden og vi er verktøyet de trenger for å komme i gang. Jeg er sikker på at vi har så mye kjærlighet i oss nå att verden blir et bedre sted. Ta vare på deg selv, babyen og hverandre.  Ønsker alle lykke til med magen og barna og fremtiden.....Kjærlighet fra LilleB ...
 
Veldig fint skrevet :)
 
emoticon 
 
Back
Topp