Ønsker alle

WCE

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Her inne en kjempe fin 17.mai feiring :D Hipp hipp hurra! Hva skal dere gjøre i morgen da? Her skal vi tidlig til byen og se på toget. Lillemann går ikke i tog enda. Her går ikke barnehagene :( Også blir det grilling med familien her hjemme etter borgertoget :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mine foreldre kommer på morningen. Skal gå i 17 mai tog (hvertfall deler av det) då får vi se. Får noen venner over for grilling seinere
 
Vi har egentlig ikkje hatt noen planer iom. at vi ikkje viste heilt kordan formen ville bli etter innsetingen i dag. Men mulig planene blir forandret, lurer på å ta ein tur til byn og kikke litt :) skal på besøk til bestemora til min kjære på rømmegraut seinere på dagen :) fin 17. Mai alle sammen :)
 
Siden mannen kjører rally i Sverige, så blir det champagne lunsj hjemme hos mamma og pappa med søsteren min:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi skal på den årlige 17. mai festen hos et vennepar:) Ca 30 stk, så det blir nok en bra fest med tapas og bobler! Jeg skal nyte, for satser på at dette blir siste festen på lang tid;-)

God 17. mai!
 
Håper alle sammen har hatt en fin 17. mai så langt! Gutten min og jeg har hatt en super dag med gåing i tog (jeg er så heldig at jeg får være med ettersom jeg er klassekontakt), masse lek og moro på skolen hans etterpå og nå i kveld avslapping etter grilling. Hviler våre såre føtter og sitter igjen med gode minner etter en flott dag! :)
 
Back
Topp