Ønsker alle en fin søndag

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Hei hei jenter. Her ser vi på barnetv før a mor skal i dusjen. Rydde litt her før helgas andre visning og håper i morgen er dagen da vi kan si Huset er solgt. :)

Ellers skal vi på middag til svigers :-\ glad det bare er et par timer ellers får jeg fnatt altså. Hehe..

Hva skal dere?

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
Krysse fingra for at dere får solgt :) Lykke til med visning i dag også!

Dårlig forhold til svigerforeldra dine?

Jeg kunne tenkt meg en tur til Sverige, for på babybutikken på Nordby har de de gardinene jeg vil ha på rommet til Oliver! Mannen er ikke like klar for shopping på en søndag :b Eller så kunne jeg tenkt meg på julemarked borte i gata her :) Ut av huset må vi i alle fall! Det er så fint vær!
 
Her er det ENDELIG oppholdsvær, så nå skal vi straks ut på lekeplassen :) Skal hive sammen en bolledeig, så blir det nybakte boller med vaniljekrem etterpå :)

God søndag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skal snart stå opp til ferdig frokost som i går :) deilig å ha mannen hjemme igjen etter 11 dager på kurs


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Krysse fingra for at dere får solgt :) Lykke til med visning i dag også!

Dårlig forhold til svigerforeldra dine?

Jeg kunne tenkt meg en tur til Sverige, for på babybutikken på Nordby har de de gardinene jeg vil ha på rommet til Oliver! Mannen er ikke like klar for shopping på en søndag :b Eller så kunne jeg tenkt meg på julemarked borte i gata her :) Ut av huset må vi i alle fall! Det er så fint vær!
Nja... Ikke direkte dårlig forhold, men de går meg litt på nervene når de skal mase om alt de ikke har noe med. De mener godt, men de bryr seg litt for mye. I tillegg syns svigermor så synd på Herman fordi han ikke kan få sjokolade. Altså, han vet knapt hva det er og lommer til å spise nok av det etterhvert. Hun har litt vanskelig for å forstå at det er vi som bestemmer og ikke hun noen ganger. Og skal gjerne oppdra sønnen sin på 31 år fortsatt. :p

Julemarked må jo være koselig da

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
Krysser fingrene for salg av hus! Vi skal ta oss en tur på sykehuset for en markering av prematurdagen i dag, ellers blir det mest avslapping tipper jeg :)
 
Vi skal ut i finværet hvertfall:) blir julemarked på oss også. Kjæresten sin niese på to skal bare se bonanza først.

God søndag!
 
Her blir det inne dag. Det snør og blåser, så ikke no fint utevær dessverre. Men vi får litt besøk og koser oss med inne aktiviteter. Først litt barne-tv ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lykke til med visning i dag!

Har ikke stått opp enda, skal strikke og slappe av.

Vi skal også på middag hos svigers, har sååååååååååå lite lyst. Noe av det verste jeg gjør. Jaja, gratis middag!
 
Nja... Ikke direkte dårlig forhold, men de går meg litt på nervene når de skal mase om alt de ikke har noe med. De mener godt, men de bryr seg litt for mye. I tillegg syns svigermor så synd på Herman fordi han ikke kan få sjokolade. Altså, han vet knapt hva det er og lommer til å spise nok av det etterhvert. Hun har litt vanskelig for å forstå at det er vi som bestemmer og ikke hun noen ganger. Og skal gjerne oppdra sønnen sin på 31 år fortsatt. :p
Høres kjent ut, men det er heldigvis ikke svigermor. Hennes tvillingsøster derimot har en tendens til å synse og bry seg litt for mye. FORFERDELIG irriterende! Og det er ikke engang hennes barnebarn.. Så jeg føler med deg! Bit det i deg, og som det blir påpekt her: tenk gratis middag ;)
 
Her kom det frokostgjest på døren før vi fikk stått opp. :) Veldig hyggelig. En venninne som bor i Tr.heim er på Oslo-tur. Så nå skal vi kle på oss og gå en lengre tur rundt Bogstadvannet i solskinnet!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Høres kjent ut, men det er heldigvis ikke svigermor. Hennes tvillingsøster derimot har en tendens til å synse og bry seg litt for mye. FORFERDELIG irriterende! Og det er ikke engang hennes barnebarn.. Så jeg føler med deg! Bit det i deg, og som det blir påpekt her: tenk gratis middag ;)
Hadde planer om det, men så er ikke Herman helt i form. Er noe som plager han, og ser tydelig litt pjuskete ut. Så da dro gubben alene slik at vi får bikkja hjem. Så da må jeg lage middag selv da... Æsj altså..

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
Bestill en pizza ;)
Ble spaghetti. Men hadde jeg tenkt meg om kunne jeg bestilt pizza ja. Søren også...

Men, spaghetti er livretten til Herman og bare han spiser så er jeg fornøyd. Jeg derimot syns ikke det var såå godt..

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
Back
Topp