Ønsker alle en fin kveld! :-)

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Ville bare ønske dere alle en fin kveld! :)
Håper dagen har vært fin!

Selv har jeg vært veldig trøtt i hele dag. Men det er jo bare positivt siden jeg vet årsaken! :)
Jeg og samboer leker også litt med tanken på bolig, og det er jo også positivt!
Det må jo bety at han tenker på barnet, og at vi har en enda sikrere framtid sammen.
Med tanke på alle hormonene mine i det siste, og at nyheten måtte synke inn, var dette en utrolig god bekreftelse, selv om boligdrømmen i realiteten er et stykke unna ennå. :)

Og hvem trenger masse penger, når man har masse kjærlighet å gi til barna?
Jeg tror at man kan klare alt, bare man gjør sitt beste! :)
 
Herlige, fantastiske, positive du. Smiler gjennom hele innlegget ditt. <3
Du har virkelig skjønnt det. Kjærlighet er viktigst. :)
Vi har stor enebolig, og en leilghet i byen hvor jeg studerer for tida, vi har ny bil, og barn nr 2 på vei
men jeg kan garantere deg at jeg ikke er mer lykkelig enn deg selvom jeg har "to boliger" og en
samboer som gir meg mulighet til å studere sånn da han må stå for alle kostnadene.
Men, han har gitt meg muligheten, og er positiv som få selvom det er dyrt for han.
Men når utdanningen min er i boks har vi plutselig dobbel inntekt og en mindre bolig å betale på,
da skal jeg jammen gjøre opp for meg som en husmor som ingen kan måle seg med. Haaha. :)

Her er mannen på fest med gutta på jobb, lillemannen min sover søtt og jeg sitter i sofaen sammen med mr. deiligst PEPSI MAX!!! og mr. ikke så deilig = pensumbøker. :p men stearinlys, tv som selskap og ruskevær ute gjør det ikke så ille alikevell. ;) Snart ferie......
 
Så koselig :D Håper du også får en fin kveld :)

Her har dagen gått til litt shopping også måtte jeg bytte noen bh'er som viste seg å være aaaaltfor små, ble litt sjokkert over hvor mye puppene har vokst allerede :b hehe :b
Ellers så går mye av tiden til drømmer om større leilighet til den lille kommer :)

Så lenge kjærligheten er der så ordner stort sett alt seg ;)
 
Så koselig med shopping, Tiny87! :)
Jeg bare venter på at mine skal vokse. Hi hi! :)
Var dårlig med det sist graviditet også, men jammen meg så sprengte de natten etter fødsel! Hi hi! :)
Herlig å kunne drømme litt! Og av og til går jo noen av drømmene i oppfyllelse også! :)
 
Veldig godt å komme seg litt ut hjemmefra på gode dager og godt å få gjort noe fornuftig da ;b
Hehe, lykke til da ;) Bedre sent enn aldri :b
Herlig å drømme ja, her går det i dagdrømming og finn.no etter leilighet :b
 
Back
Topp