Ønsker/ønsket du deg et spesielt kjønn?

M

Moderator Kristin

Guest
Man sier jo gjerne at det ikke betyr noe, selv håpte jeg på jente og fikk en gutt, nå ville jeg aldri byttet, men hadde bare et bittelite øyeblikk hvor jeg ble skuffet.



Hadde/har du et kjønn du hadde ekstra lyst på?
Synes du det er lov å bli skuffet om det ikke ble det du ville ha innerst inne?
Og du som vet, ble du litt skuffet?
 
Har lyst på gutt, eller håper det blir det, siden vi har tre jenter til sammen fra før, men kommer ikke til å bli skuffet dersom det blir jente. Like velkommen uansett :Heartblue:Heartpink
 
Har vel kanskje et lite håp på jente, men etter at vi fant ut at vi venter tvillinger ønsker jeg klart en av hver. Samboeren ønsker seg gutt (så klart:p). Kjenner jeg kan bli litt skuffet om det blir to gutter, men tror det går seg fort til likevel. Er takknemlig for å være gravid og at vi er så heldig å skulle få barn, så egentlig betyr det ingenting :)
 
Jeg har alltid drømt om å bli gutte mamma så ble veldig glad da vi fikk vite at vi skulle ha gutt, selvom jeg hadde jublet for jente også. Denne gangen har jeg ikke noe ønske egentlig. Praktisk meg gutt med tanke på klær og at guttene kunne blitt veldig nære selvom jeg håper de blir det selvom det skulle være jente. Å må innrømme at det hadde vært gøy med litt mer rosa i hus Tvillinger hadde vært toppen!
 
spiller virkelig ingen rolle egentlig, jeg ønsker meg et friskt barn... er ingen klisje heller, vil slippe en trøblete start og operasjon pga unormaliteter på neste unge! Kjønn kunne jeg virkelig ikke gitt mer blaffen i selv!
Men det som provoserer meg er alle som sier at vi må få jente så familien blir komplett.... nesten så jeg håper det blir gutt fordi jeg finner disse utsagnene så fantastisk teite! Familien er tydeligvis ikke komplett med 2 gutter.....
 
Jeg er like glad for begge deler, men har en veldig magefølelse på jente, så blir overrasket om det blir gutt :)
 
Har en gutt fra før, å det er virkelig heaven å være guttemamma, så ja takk til en gutt til men jente får meg ikke til å gråte det heller :) ønsker meg et friskt barn :)
 
Har både gutt og jente fra før så spiller ingen rolle nå så lenge lille er frisk :)
 
Har 2 herlige gutter, og blir det en gutt til så blir det like herlig:) Men må jo innrømme at det hadde vært litt ekstra stas med ei jente:) Og guttene ønsker seg en lillesøster:) Men til syvemde å sist så er begge kjønn like velkomne❤
 
Ønsket lå nok på jente, ikke før at det er jente, men vi har mange jentebarn i omgangskretsen, så det hadde vært veldig greit ;)

Nå vet jo vi at det er jente allerede, og når jeg har vent meg til tanken så er klarer jeg ikke å se for meg mannen som guttepappa :p

Tenker at det er lov å bli litt skuffet, også blir man vant med tanken, og dermed går skuffelsen over.
 
Har håp om en jente, men om det blir en gutt så gjør det absolutt ingenting :)
Har både jente og gutt fra før, så den som kommer nå er bare en bonus.
 
Kommende storebror sier at han vet at han har en lillebror i magen, men vi får nå se. Jeg er selvsagt mest spent på om alt er bra med den lille, og det er ikke SÅ viktig hvilket kjønn babyen er. Men må allikevel si at det hadde vært gøy å fått være jentemamma også da :)
 
Jeg håpet på en jente, samboer ønsket seg gutt. I går fikk vi vite at det blir en gutt. Spontant var jeg bittelitt skuffet når jeg fikk vite det, men det gikk over etter kort tid. Nå er jeg bare kjempe glad for at det blir en gutt. :Heartblue
Samboer er lettet over å ikke måtte ha noe å gjøre med disse prinsesse greiene, som han så søtt kaller det.:laughing021
 
Jeg ønsket meg jente og gubben gutt hehe... vi får en gutt og ja eg blei litt skuffa. Men det gikk fort over❤️
 
Med første ønsket eg gutt og mannen jente, det ble gutt og mannen sa han var pittelitt skuffa akkurat der og da når han fikk vite det :) Med nr to ønsket vi begge jente siden vi hadde gutt, jente fikk vi :) Spent på hva det blir denne dagen :)
 
Har to gutter fra før, så har vel et lite ønske om jente denne gangen. Men er like velkomment uansett :happy: Gutter kan jeg jo, så det kjennes litt trygt og. Blir spennende å se 10 Desember:love7
 
Vi har en gutt og to jenter fra før. Var overbevist om at jeg ventet jente denne gangen også og ble overrasket når jeg fikk vite at jeg har en guttebaby i magen. Ble ørlitegrann skuffet kanskje, men det handler mest om at jeg hadde sett for meg noe annet. Nå er jeg kjempeglad for at det blir gutt! Perfekt fordeling i familien :)
 
Må innrømme at jeg håpet litt på gutt denne gangen, siden vi har ei jente fra før. Og jeg blei kjempe glad da vi fant ut at det mest sannsynlig er en liten gutt i magen,. men når jeg tenker etter så er jeg overbevist om at jeg hadde blitt like glad om de sa at det var en jente :) er bare gøy å vite!
 
Har et lite håp på gutt ❤️ Da vi sammen har ei jente og han har ei jente fra før.❤️
Men vært veldig praktisk med ei jente til da, har jo alt nesten da. ☺️
 
Har ei jenta og ein gutt fra før så e akkurat det samma egentlig ;)... men håpe litt på ei jenta te.. einaste grunnen te det e at hu va enklest baby :hilarious:. Så då blir det jo automatisk at du tenke jenta e enklast:hilarious:... ( sjøl om at eg vet at det ikkje stemme asså :sorry:)
 
Back
Topp