Ønsker/ønsket du deg det ene kjønnet fremfor det andre?

Jeg ønsket meg jente. Vet ikke hvorfor, men sånn har det alltid vært og jeg har alltid sett for meg det å få jente først.

Vi fikk høre på TUL at det kom til å bli gutt og jeg omstilte meg fort etter det og gledet meg masse til å bli kjent med lille Oliver. Meeeen, på OUL hadde Oliver blitt til ei jente gitt. Da tok det litt tid før jeg klarte å omstille meg på nytt igjen og ble faktisk ganske trist over å "miste" bildet jeg hadde av gutten vår. Nå er jeg derimot veldig klar for lillejenta som kommer om et par måneder:love7 (og ja, vi har dobbeltsjekket - fortsatt ei jente, haha!)
 
Ville blitt like glad uansett hva det ble, men ønsket innerst inne ei jente, og det fikk jeg :) Neste gang håper jeg på gutt, selv om ei jente til er like velkommen! Kjønn spiller ingen rolle for mammahjertet <3
 
Jeg ønsket litt mer en jente enn gutt, men kun fordi vi hadde navnet klart og vi likte det så godt! Haha, men det var en liten gutt! :D Nå kunne jeg ikke tenke meg noen andre og da vi fant navnet hans var det selvsagt helt likegyldig. Gleder meg veldig til og få en gutt og syntes det virker helt fremmed med ei jente :)
 
Jeg håper kanskje på en liten gutt. Det blir vårt første barn, og jeg tror det muligens er lettere for bf hvis vårt første barn er en gutt. Bf er noe usikker og skremt av tanken på å få barn:joyful:

For meg kommer det på det samme, men av en eller annen grunn ser jeg for meg en gutt når jeg tenker på det:)
 
Jeg ser for meg gutt, men mest fordi vi ventet gutt sist da vi mistet. Så det henger nok litt i fra da. Men hovedsaken er at barnet er friskt og levende, kjønn spiller ingen rolle.
 
Jeg har alltid trodd at jeg ville komme til å ønske meg jente. Men kjente egentlig ikke at jeg ønska det ene mer enn det andre når jeg først ble gravid. Og etter at jeg fikk vite at vi venter en liten gutt kunne jeg ikke ønska meg noe annet for alt i verden <3
 
Denne gangen var en jente meget ønsket. Har 3 gutter fra før og 1 jente.
 
Jeg håpet faktisk litt på jente denne gangen, men gutt nr 3 er på vei... Grunnen er mest fordi jeg har så vonde fødselsopplevelse med sist gutten da han var kjempestor. Etter at faktum lå på bordet, så har jeg slått meg til ro med det, og jeg gleder meg til å bli mamma igjen :)
 
Back
Topp