Ønsker/ønsket dere å vite kjønn?

lisa91

Glad i forumet
Ønsker dere å vite kjønn? Hvorfor/hvorfor ikke? :)
 
Vi ville ikke vite kjønnet da jeg var gravid med storebror. Tenkte at det ikke hadde noe og si og at det var spennende og vente til fødselen. Denne gangen vil vi være litt mer forberedt og ha kjøpt inn litt mer klær, ikke bare i nøytrale farger så denne gangen ville vi vite:-)
 
Ja, det ønsket vi begge gangene. Det ble gutt nå også <3 hihi.

Jeg syns det er stas og vite kjønn, og føler det er lettere da. Kan forberede meg mer, og planlegge navn, rom, kjøpe litt guttete ting, og blir på en måte bedre kjent med baby:)
 
Ja, vi ønsket det! :) 
Det var fordi det er våres første barn og da er det litt mer spennende å gjøre klart rommet og alt annet  før han kommer :) 
 
ville ikke vite med føste men nå med andre ville vi vite pga da kunne jeg enten vaske opp å gjøre klart alt vi har etter første eller selge unna :) fikk vite at vi skal ha en gutt på ul (ho sa det ikke var tvil og jeg ser jo det selv på bilda men skal bestille en 3d bare for å være heilt sikker ;)) så jeg skal ikke selge alt helt enda :P
 
Vi ville vite, lettere å forberede seg å finne navn, klær osv. Vi har ikke fått vite enda for att den ikke ville vise seg frem i det hele tatt. ;) blir 3D senere i svangerskapet :)
 
Vi vil vite! ;) klarer ikke vente så lenge, hehe vil planlegge litt. Så håper den lille viser seg frem på UL :)
 
Vi vil vite !! :) Visste det med storesøster også, og synes det var stas å kunne dele det med folk og denne gangen spesielt at vi kan dele det med Marielle, at det er ei lita jente istedetfor gutt som er på vei! eller omvendt da, vi vet jo ikke enda. hihi.
 
Vi ville vite det, og ble litt skuffet når lillegullet vårt hadde navlestrengen godt planten mellom føttene. Derfor blir det nå snart ny UL, og vi er spente på å se om vi denne gangen kan få bekreftet mistanken til jordmoren sist. :)
 
Vi ville vite kjønn. Greit å kunne forberede seg på hvem som kommer. Dessuten synes jeg det er praktisk å vite mtp klær og lignende. Vil ikke ha bare nøytralt. :)
 
Back
Topp