Ønsker å bli kjent med andre gravide (Drammen/Oslo)

Hjertetrollet

Flørter med forumet
Hei! Jeg er gravid for første gang, og har vært så uheldig å bli ekstremt plaget med kvalme. Derfor er jeg 100 % sykemeldt, og kjenner at det er uvant å ikke ha noe å gjøre lengre. Er vant til å være opptatt med studie, jobb, venner, familie osv. Har ingen venninner i nærheten som er gravide eller som har barn, så syns det kunne vært hyggelig å møte andre gravide. Dagene blir lange når alle i omgangskretsen er opptatt med sitt. Noen andre som kanskje er i en lignende situasjon? :)
 
Kjedelig med denne kvalmen! Jeg har selv gått sykmeldt siden desember pga. kvamle og svimmelhet =/
Et Drammens treff hadde jo alltid vært hyggelig :) Bor ca20 min fra drammen (mot kongsberg)

Så det var flere her inne som skulle føde på drammen sykehus (som sikkert da bor i nærområdet) så kanskje det hadde gått ann å fått til et treff?
 
Hei hei :) Har selv slitt med kvalme hele svangeskapet.. Har termin 3 juli.. Kjenner ikke så mange her i Drammen så det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen som skal føde:) Er for tiden sykmeldt noe som er fryktelig kjedelig..
 
Back
Topp