Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker veldig godt cozyfix ammepute. Den er fullstendig fast, som en hard madrass, slik at babyen kommer opp i passende høyde.Vurderer å ønske meg ammepute, men veldig usikker på hvilken
Takk for svar! Ja det er ikke enkelt å vite hva man foretrekker kjenner jeg påJeg liker veldig godt cozyfix ammepute. Den er fullstendig fast, som en hard madrass, slik at babyen kommer opp i passende høyde.
Mange av de andre ammeputene er puter, så de gir litt støtte og er sikkert mer fleksible, men jeg synes ikke de støtter nok.
Helt enig! Denne er en livredder og skal definitivt bruke den med nr tre også. Og så bbhugme mens man er gravid og også når babyen blir størreJeg liker veldig godt cozyfix ammepute. Den er fullstendig fast, som en hard madrass, slik at babyen kommer opp i passende høyde.
Mange av de andre ammeputene er puter, så de gir litt støtte og er sikkert mer fleksible, men jeg synes ikke de støtter nok.