Ønskeliste

litam1

Forelsket i forumet
Sensommerskattene 2023
Hei!
Jeg har bursdag om en måned og lurer på hva man kan ønske seg som man trenger som mamma i graviditeten/barseltiden?

Hva klarte dere ikke dere uten?

Vurderer å ønske meg ammepute, men veldig usikker på hvilken

Vurderer å ønske meg ammepute, men veldig usikker på hvilken
Jeg liker veldig godt cozyfix ammepute. Den er fullstendig fast, som en hard madrass, slik at babyen kommer opp i passende høyde.
Mange av de andre ammeputene er puter, så de gir litt støtte og er sikkert mer fleksible, men jeg synes ikke de støtter nok.

Jeg liker veldig godt cozyfix ammepute. Den er fullstendig fast, som en hard madrass, slik at babyen kommer opp i passende høyde.
Mange av de andre ammeputene er puter, så de gir litt støtte og er sikkert mer fleksible, men jeg synes ikke de støtter nok.
Takk for svar! Ja det er ikke enkelt å vite hva man foretrekker kjenner jeg på

Helt enig! Denne er en livredder og skal definitivt bruke den med nr tre også. Og så bbhugme mens man er gravid og også når babyen blir større :D

Bæresjal/bæresele er gull verdt hos oss. Spesielt de første månedene, når ungen helst bare sover oppå en, og i alle fall når man får en sånn unge som ikke vil ligge alene et minutt engang :hilarious:

Mye ammegensere og sånt koster flesk også. Det er ikke essensielt, og kan jo også kjøpes brukt, men.. det er da en ting man kan vurdere å sette på lista.

Bærejakke :) :) Jeg kjøpte ei forrige graviditet med softshell. Kan brukes under graviditet, med bæresele under og ettrr graviditet pga det som fulgte med.

Back
Topp