Ønskeliste?

englemamma18

Elsker forumet
Har noen allerede fått spørsmål om noe man ønsker seg til babyen? Og hva er i så fall ønskelisten deres? Jeg er veldig sånn som vil kjøpe selv, så tenkte kanskje sånne småting man ikke tenker på selv kan være greit å ha på ønskeliste, eller andre ting man ikke kan få nok av :)
 
Babynest, tepper, ullklær kan det vel ikke bli nok av i februar/mars :)
Nattlampe til rommet, uro, babygym..

Eller bidrag til de store tingene :)
 
Babynest, tepper, ullklær kan det vel ikke bli nok av i februar/mars :)
Nattlampe til rommet, uro, babygym..

Eller bidrag til de store tingene :)
Her har kommende besteforeldre allerede sagt de vil bidra til de store tingene, men tenker på en litt mer generell ønskeliste til venner, våres søsken og øvrig familie som vil gi en gave❤️ Tepper og ullklær hadde vært supert, bare synd at de vokser så fort, og våren er jo like rundt hjørnet :(
 
Jeg har såå lyst på hentesett, men ingen vits i å ønske seg det når ingen kan å lage det.. :( Vil helst ha hjemmelaget, ville vært såå perfekt!
Har sett flere på finn som strikker på bestilling så kan jo få tak i det, men blir jo litt dyrere
 
Her har kommende besteforeldre allerede sagt de vil bidra til de store tingene, men tenker på en litt mer generell ønskeliste til venner, våres søsken og øvrig familie som vil gi en gave❤️ Tepper og ullklær hadde vært supert, bare synd at de vokser så fort, og våren er jo like rundt hjørnet :(

Leste om ammeinnlegg i ull pga kulden. Fælt å få betennelse.
Venninna mi sa at de hadde teppe i vogna, i barnehagen, hjemme i senga.
Ellers har jeg brukt å gi klær i større størrelser, sokker, bamser og kluter i gave til venninner.
Nattlampe, pynt til barnerommet, tyggeleker..
 
Jeg har såå lyst på hentesett, men ingen vits i å ønske seg det når ingen kan å lage det.. :( Vil helst ha hjemmelaget, ville vært såå perfekt!

Håper noen lager til oss. Eksen til samboer sa at hun hadde et sett som bestemoren til samboer lagde til dem da guttungen skulle bli født. Det ble aldri brukt.
Men kjenner jeg har ikke lyst til å bruke det om hun kommer med det. Jeg vil ha noe som er lagd med meg og mitt barn i tankene.
Litt dumt tenkt, men jeg har fortsatt litt angstrengt forhold til dette med eksen hans.
Hun er kjempetrivelig og glad på våre vegne. Bare jeg som er teit og har problemer med det at han har en eks som han har hatt disse opplevelsene med før.
 
Håper noen lager til oss. Eksen til samboer sa at hun hadde et sett som bestemoren til samboer lagde til dem da guttungen skulle bli født. Det ble aldri brukt.
Men kjenner jeg har ikke lyst til å bruke det om hun kommer med det. Jeg vil ha noe som er lagd med meg og mitt barn i tankene.
Litt dumt tenkt, men jeg har fortsatt litt angstrengt forhold til dette med eksen hans.
Hun er kjempetrivelig og glad på våre vegne. Bare jeg som er teit og har problemer med det at han har en eks som han har hatt disse opplevelsene med før.

Skjønner godt at det er litt rart når han har vært igjennom dette med eksen og sånn. Og forstår det med hentesettet, ville nok hatt noe eget selv også :)
 
Håper noen lager til oss. Eksen til samboer sa at hun hadde et sett som bestemoren til samboer lagde til dem da guttungen skulle bli født. Det ble aldri brukt.
Men kjenner jeg har ikke lyst til å bruke det om hun kommer med det. Jeg vil ha noe som er lagd med meg og mitt barn i tankene.
Litt dumt tenkt, men jeg har fortsatt litt angstrengt forhold til dette med eksen hans.
Hun er kjempetrivelig og glad på våre vegne. Bare jeg som er teit og har problemer med det at han har en eks som han har hatt disse opplevelsene med før.
Jeg hadde nok ikke vært helt komfortabel med det selv.. Jeg vil helst ha noe som jeg har laget selv, eller som er laget til meg. Å blande ekser inn i bildet blir litt rart uansett hvilket forhold man har til de, for meg :p
 
Her har kommende besteforeldre allerede sagt de vil bidra til de store tingene, men tenker på en litt mer generell ønskeliste til venner, våres søsken og øvrig familie som vil gi en gave❤️ Tepper og ullklær hadde vært supert, bare synd at de vokser så fort, og våren er jo like rundt hjørnet :(

Jeg har februarbarn fra før.....og ull er helt flott å ønske, for det er gjerne dyrt. Jeg hadde gulpeunge,så var kjekt å ha masse å bytte på.
Masse fin merinoull fra Lille lam og Mole of Norway :) Det er jo ting man kan ønske,og det kan være kaldt helt ut i mai :) Masse av det fra Lille lam har en voksekant som kan brettes ned, og du får det i flere farger :)
 
Ønsker meg babyjournalen! Den er så enkel, og så fin. Har "mitt første år" fra jeg var lita, og er så fint å se tilbake på :)
 
Back
Topp