Ønskeliste til jul

Sienna

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Februarhjertene2017
Har begynt å få spm om hva jentene ønsker seg til jul, og til femåringen er det lett å finne på ting, og forsåvidt også til treåringen. Men minstejenta som arver alt av klær, leker og utstyr av de to storesøstrene sine aner jeg ikke hva jeg skal ønske til... Kan jo ønske noe klær for å ikke bare ha arveklær til henne, men ellers har jeg bare kommet på barnehagesekk - og det er nesten ett år til hun begynner i bhg :p Vi skal selv kjøpe et Figgjo barneservise + bordbrikke, og hun har jo egentlig alt hun trenger...

Hva ønsker dere til deres barn?
 
Her har vi ønsket : dyne og sengesett neste Str. Gyngedyr ( vi kjøpte men ble avtalt at besteforeldrene ønsket å gi den) har ønsket en strikke genser fra svigermor, aner ikke om den allerede er ferdig og spart til jul. Ellers er det jo kjekt med noe nytt selv om de har alt av klær. Du kan Jo ønske konkrete klær om det er noe du har lyst på. Om det kanskje er et Memini , lillelam plagg eller en kivat lue? Vi har egentlig alt lille trenger.arvet mye av broren. Men vi har kjøpt noen leker selvom de har plenty.
 
Back
Topp