• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Ønskeliste til jul

Love manuela - bakebok fra dama bak passionforbaking.com, sko og øredobber 

Ny sofa til loftstua
Har egenlig ikke peiling for har alt, mangler kun stuebord,sofa og tvbenk til nye stua oppe så har sagt at eg ønsker gavekort på bohus. Mange syns jo det er kjedelig å gi, men giftet oss jo i sommer og da fikk vi alt av servise og sånt da . syns det er vanskelig i år

Vi flytta inn i hus i helgen Så ønsker meg penger så vi kan kjøpe ting til huset!

Ønsker meg snø...
Også en fin kveld med den lille familien min på tre (som blir fire) :-D

Er litt sær på det med gaver pleier egentlig ikk ønske meg stort, men ønsker meg foodprosessor og gaver til lille gutt :)

Masse rart! :P Har gitt ønskeliste til hele familien vår, håper vi får det meste som vi trenger :) Gleder meg veldig til juuuul! <3

- sånn til å ha kaffefilter i som kan henges på veggen

- boks til å ha kaffe i

- boblejakke

- nummer til å ha på huset i hvitt

- parfyme

- penger til stress-less og ny dusj

Vi har bestilt oss tur til København som julegave til oss :-) Ellers ønsker jeg meg en fin og koselig familie jul. Vi skal være hos oss og kose oss :-)

Jeg og har ei laang ønskeliste ;-) Har egentlig alt vi au - men kommer alltid på dill jeg ikke trenger! Hehe.

Tørketrommel er iallefall et ønske. Så tenkte vi egentlig å ikke ønske oss noe til minsten, men fant ut at det er jo i grunnen en god mulighet til å få ting vi trenger. Så ønsker oss Stokke tripp-trapp stol med masse deler. Ellers interiør og småting til kjøkkenet.

speilrefleks kamra,
hårføner
ny mobil
gavekort på fotpleie

Kamra og mobil er dyrt, så ikke noe jeg regner med å få, men det er lov å ønske seg

Har egentlig ikke tenkt så mye på det :) Men vi flytter jo til våren, så vi kommer til å ønske oss ting til boligen.. For eksempel nye kjeler og sånn, for de vi har er ganske stygge og gamle..

Penger ( til seterfikat, noe som er på høy tid å få seg )

Ønsker meg speilreflekskamera :) Ellers er det ikke noe spesielt jeg kommer på... litt sånne hudpleieprodukter blir jeg alltid glad for! Også får vi jo vogn av svigers, så regner det som julegave også :D 

Back
Topp