Ønskeliste til jul?

Gullklomp

Forelsket i forumet
Hva ønsker dere dere til jul?
Mamma maser og maser etter en ønskeliste, men jeg ønsker meg rett og slett ingenting. Og hun syns ikke det er noe gøy å gi gavekort/penger. Føler jeg har alt jeg trenger! Men typisk at etter jul dukker det opp masse jeg har lyst på.. arg [8D]

Nespresso kaffemaskin med melkesteamer...

printer/scanner...

ny bil..

hus...

snille unger...

[:D]

ORIGINAL: tosmågull*

Nespresso kaffemaskin med melkesteamer...

printer/scanner...

ny bil..

hus...

snille unger...

[:D]

Hus hadde vært noe og bil. Men først må man vel få lappen [8D]

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

- Speilreflekskamera (har ikke turt å ønske meg det av noen da, men ønsker meg det[:D])
- klær
- liten radio til kjøkkenet
- nips og interiørting
- gavekort på ikea og kjøpesenter
- panner
- støvler

Gavekort på ikea var ikke en dum ting, alltid noe man trenger der [;)]
Ønsker meg i grunn nytt speilrefleks jeg også, men det tørr jeg ikke ønske meg til jul.
Får vel sette det på ønskelisten til 20års dagen min [8D]

Kjøkkenmaskin stod øverst på lista vår. Ellers mangler vi noen dype tallerkner og skulle hatt noen fine vinglass..[;)]

Jeg har ønsket meg gavekort på en møbelbutikk, for vi trenger nye gulvtepper [:)]

Dyner og puter er egentlig klare for å byttes ut, men det har jeg glemt å ønske meg[>:][8D]

Sengklær og håndduker syns jeg er veldig kjekt å få (dødskjedelig da, men men[8D])

Kubbelys og konfekt er en hit her! [:D]

vi har ønsket oss.
kamera
saueskinn, fått litt dilla[8D]
lysestaker og andre ineriørsaker[:D]
kjeler
kaffemaskin
kaffeservise og middagsservise
tjaaa, noe av det i hvert fall[:)]

Dere har jo skikkelig nyttige ønsker [:)]
Mens jeg har ingen hus å oppbevare alle de fine interiørtingene jeg ønsker meg i. Er helt overfylt her, ikke plass til mer. [8D] Eneste jeg kunne tenkt meg er et speil over sofaen, men ikke funnet et jeg liker enda. [:'(]

ORIGINAL: JulieAndora

Dere har jo skikkelig nyttige ønsker [:)]
Mens jeg har ingen hus å oppbevare alle de fine interiørtingene jeg ønsker meg i. Er helt overfylt her, ikke plass til mer. [8D] Eneste jeg kunne tenkt meg er et speil over sofaen, men ikke funnet et jeg liker enda. [:'(]

JEG ønsker meg også nye tøfler, nye nattklær/koseklær, smykker og øredobber, nytt ullundertøy/superundertøy, nye ulvang-sokker...[;)]

Tøfler, tjukklabber, strikket lue, strikket hals, vinter(ski)bukse, pensko kan jeg alltid ha mer av[8D], smykker, interiørting, fint bilde på veggen...

Back
Topp