Ønskeliste til jul fra mageboeren?

Linni_83

Andre møte med forumet
Er det mange som har tenkt å lage en liten ønskeliste for "mini" til jul? Tenkte kanskje jeg skulle sette opp et par ting som jeg vet vi trenger for regner med det kommer noen gaver fra besteforeldre og kanskje tante/onkler. Men lurer litt på om det er nesten litt frekt? :)  Tenkte jeg kunne sette opp sånne ting som dyne, sengetøy, gode håndklær for små kropper, leketeppe og litt sånn forskjellig. Sånne ting som ikke er så kjempe dyrt, men som blir dyrt fordi det er mange av de til sammen. De trenger selvfølgelig da ikke å kjøpe fødselsgave. Er jo mye mer praktisk om vi får ting nå til jul som det er 100% sikkert at vi trenger tenker jeg da, enn at vi sitter med dobbelt opp av masse når nurket kommer til verden. Hva tenker dere andre?
 
da vi skulle ha nr 1 ønska vi oss til jul ting til babyen men det var slik vi ønska oss,vi fekk penga så vi fekk kjøpe det vi ville ha.vi la pengane i vogn.
men fra mamma fekk vi ei korg med bleie,sink salve,baby olje,baby shampoo,baby såpe,gulpe kluta og en liten bamse....kjempe søtt og ej vart så gla...
men det var en overaskelse vi fekk :-) 
 
Ja, jeg kommer til å si at vi ønsker oss sengetøy osv til krabatene i magen. Har allerede sagt at vi ønsker oss gavekort på babybutikk til noen som har spurt. Vi to voksne har jo alt vi trenger og mye mer, så mye kjekkere å få noe som vi trenger med tanke på at vi får to babyer i hus "snart"  :)
 
Back
Topp