Ønskeliste til de små...

LovaLova

Elsker forumet
Litt inspirert av novemberforumet...hva ønsker de små seg til bursssdag og jul? Folk begynner å spørre her, så jeg trenger noen tips...

Så langt har jeg:

- Trehjulssykkel
- Dukke
- Dukkevogn
- Klær str 80
- Ull
- Ulldress
- Leker

Jeg har ikke begynt å tenke HVA enda, jeg har bare tenkt at vi skal ønske praktiske ting til han..

ORIGINAL: lnie

Jeg har ikke begynt å tenke HVA enda, jeg har bare tenkt at vi skal ønske praktiske ting til han..

Samme her![:)]

ORIGINAL: Tessy_

ORIGINAL: lnie

Samme her![:)]

helt enig!

Jeg har skrevet ned : Vinterdress, Ull undertøy, Ullfrotte dress og gå vogn som ser ut som en liten dukkevogn

Å så har jeg spurt ett par av besteforeldrene om de vill være med å spleise på bilstol til henne, å så trenger hun vintersko etterhvert!

Noe av dette kan det hende vi kjøper selv, men vi får se! [:)]

Duplo [;)]
Akebrett
Bord og stoler
Dukke med myk kropp
Dukkeseng
Gå-sko
Klær
Gå-bil
Badeleker [:)]

ORIGINAL: LovaLova

Litt inspirert av novemberforumet...hva ønsker de små seg til bursssdag og jul? Folk begynner å spørre her, så jeg trenger noen tips...

Så langt har jeg:

- Trehjulssykkel
- Dukke
- Dukkevogn
- Klær str 80
- Ull
- Ulldress
- Leker

Det kan være lurt å la noe være igjen til senere [;)] Det kommer jo en 2års og 3årsdag også. Vår eldste fikk sykkel til 2årsdagen, men det er først nå (6 mnd senere) at ungen er stor nok til å bruke den.

Men slik ser vår liste ut for minste:
* klær str 80, lue, votter, skjerf og vintersko.
* duplo gårdslego
* solide treleker
* barnebøker, både klassikere og nye bøker
* ullklær
* gyngehest
* sangbok
* asjett til barneserviset (han har knust den han har...)

Siden han får seg nytt rom så er det mange ting som trengs, vi har ønsket blant annet;

*Sengesett til han får stor dyne
* Bilder
* Rammer til egne bilder
* Bøker
* Gardiner

Oi.. si det! Iallfall noe vi trenger [8D]
Gavekort- skobutikk (barnesko er jo dritdyrt[:-])
Leker
Potte
Større dyne og pute

+ sikkert 1 million flere ting som jeg ikke har tenkt på enda[8D]

Jeg sliter veldig, for vi har alt etter førstemann. Har barnesete, ulltøy, yttertøy, dyne og pute, leker osv.

Har kun kommet på:

Bokhylle til rommet
Stabletårn (hunden spiste på eldstemann sitt...)
Treklosser

-gåbil eller hva det heter..
-duplo
-juniordyne
-sengtrekk til dyna
-penger
-dvd spiller til bilen
-barnehagesekk
-ullklær str 86
kommer ikke på mer akurat nå [:)]

Har ikke peiling hva mini ønsker seg, har jo nesten alt etter storebror. Men storebror fikk pulk til sin første jul (var 10 mnd da), og det var helt knall!!! Vi ønsket oss også bæremeis og sykkelsete, og dette fikk han til bursdagen sin. Store og dyre ting,m en noe som vi har hatt veldig stor glede av iallefall. og så går det jo å ønske seg bidra til slike ting også!

Hun skal begynne i barnehagen til januar så da kommer vi til å ønske oss utstyr og skikkelige klær. Noe leke må jo vi ønske oss og da [;)]
Tenkte på ullklær og dress, parkdress, regntøy, klær i den str hun skal opp til da, ja kommer ikke på noe mer akkurat nå..

Tenkte også ullklær og vinterdress/parkdress, men dette har jeg nok kjøpt før jul uansett. Kulda kommer vel om bare en mnds tid.

Så da er jeg egentlig blank...

Vi tenkte kjøpe sånn stor tråtraktor som han kan ha til sommeren.

Men Duplo er jo perfekt.
Også litt andre leker.

Men trenger sikkert mer klær uansett...

ORIGINAL: Alexandra82

Tenkte også ullklær og vinterdress/parkdress, men dette har jeg nok kjøpt før jul uansett. Kulda kommer vel om bare en mnds tid.

Så da er jeg egentlig blank...

Vi tenkte kjøpe sånn stor tråtraktor som han kan ha til sommeren.

Men Duplo er jo perfekt.
Også litt andre leker.

Men trenger sikkert mer klær uansett...

Mer klær? Tror du han kommer til å vokse? [8|]

duplo og brio tog-bane greie kommer til og stå her ihvertfall...

- Janus heldress i ull! Hadde i str 60 og bruker den i 70 enda, selv om den begynner å bli kort, for den er driiitgod!!!
- Akebrett tenkte jeg han skulle få av oss[:)]
Og utenom det dere har nevnt over:
- Saccosekk
- Sklisokker i ull (kjøpte et par her om dagen til den nette sum av 90 kr...)
- Tupperware matboks og drikkeflaske
- generelt klær str 86, gjerne ull såklart...

Back
Topp