Ønskeliste til dåpen

Okaca

Betatt av forumet
Er det noen som har gode ideer til hva vi kan ønske i dåpsgave til gutten vår? Er så lenge siden eg har vært i dåp selv, så føler meg helt grønn på det område.

Er det normalt å gi en ønskeliste? Eller hvordan fungerer dette egentlig?
Jeg har veldig lyst på de tjukke eventyrbøkene. Husker ikke hva de heter. Den store eventyrboka eller noe slikt.

ORIGINAL: Triiny

Er det normalt å gi en ønskeliste? Eller hvordan fungerer dette egentlig?
Jeg har veldig lyst på de tjukke eventyrbøkene. Husker ikke hva de heter. Den store eventyrboka eller noe slikt.

Tenker du på den fra Asbjørnsen & moe?  Her har vi nemlig den store eventyr boka fra de og fra brødrene Grimm [:D] Knall bøker begge to

Vi er glad i være på tur, vår yngste sønn fikk blandt annet en fin turkniv. Vet også om de som har gitt sekk. Vi har tre unger og jeg syns det er veldig greit med ting som kan brukes. Blir fort mye skapfyll med et utall sparebørser o.l. Bøker er veldig fint. Vi fikk også et fint barneservice som er mye brukt.

Jeg ønsker meg thermo boks/skål med lokk til grøt eller middagsretter. Kjekt å ha når vi er ute på tur! å så holder maten seg varm leeenge!! [:D] Boksen jeg har sett er fra brødrene pedersen glassmagasin og er i motivet gårds dyr og kommer med skjei og gaffel til. [:)]

den store sangboka
eventyrbok
barneservise
barnebestikk
malt stol
personlig pledd   http://pledd.net/index.php?nr=90&idkategori=7
bergans sekk
rørospledd
speiderkniv

alle disse vanlige dåpstingene fra gullsmeder
sang og eventyrbøker
bok til og fylle inn masse forskjellig (første smil, familietre, første tann, første skritt osv)

Back
Topp