Ønskeliste til dåp

Isbjørnungen

Flørter med forumet
*Aprilbaby 2018*
Vi har fått forespørsel om ønskeliste til dåpen til frøkna vår. Jeg er ikke vant med ønskelister, så dette er vanskelig:oops: Noen gode tips utover de vanlige tingene (bestikk, fat, sølv)? Tenkte på litt mer praktiske ting som kan være kjekt for henne i årene fremover (som feks grillspyd og er godt sitteunderlag til å ha med når vi går tur). Kanskje noen fikk noen veldig bra gaver til sine små som de vil tipse om?
 
Vi fikk blant annet et kjempefint ullpledd, tursekk / barnehagesekk, gravert termos, kjempesøte tutkopper, en spikkekniv.. Går an å ønske seg bæremeis, babysvømming osv også. [emoji4]
 
Vi fikk blant annet et kjempefint ullpledd, tursekk / barnehagesekk, gravert termos, kjempesøte tutkopper, en spikkekniv.. Går an å ønske seg bæremeis, babysvømming osv også. [emoji4]

Vi fikk også en del praktiske ting, som barnehagesekk, tutkopp og kniv. Ønsket oss bidrag til pulk/bæremeis. Vi fikk også en del klær, som jeg ble veldig glad for. Måtte riktignok bytte størrelse på det meste, lille vokser så fort :).
 
Vi er ikke kommet så langt enda, men vi kommer til å sette opp en bsu konto til babyen og vil derfor ønske oss penger til den. I tillegg til medlemsskap i OBOS/usbl. Ellers andre litt dyrere praktiske ting man "må ha".
 
Mange fine forslag. Vi har tenkt å ønske sovepose for baby/barn, en sånn type som kan reguleres og "vokse" med babyen. Kan brukes både på teltturer og andre overnattingsturer, eller til vognpose. Også vet jeg at besteforeldrene på ene siden har lyst å gi en stol som hun kan sitte i når hun skal spise ved matbordet etter hvert. Den kan hun også ha noen år.
 
Medlemskap i en bokklubb, f.eks Goboken.
Veldig mange som kontakter oss å kjøper ett halvårs abonnement til dåpasbarnet.
 
Vi ønskte oss bøker, barneservise i plast og barnebestikk i stål slik at vi faktisk får brukt det, dåpsramme med gravering, gåbil(de kule på jollyroom), barnekoffert, sekk, penger, album, bæremeis. Endte opp med å gå mest penger noe som passet bra da vi kan kjøpe oss pulk:) men vi fokuserte hvertfall på å ønske oss nyttige ting og ikke sånt som bare blir liggende å støve ned..han fikk ikke smykker og sånt dill :)
 
Back
Topp