Ønskeliste til babyshower

Gulltopp&Lillebjørn

Betatt av forumet
Marsfiolene 2026 ♡
Noen gode tips?
Jeg har absolutt ingen erfaringer med babyshower, men det er visst noe man har nå :laughing002 Det er blitt etterspurt en ønskeliste, men klarer liksom ikke å finne på noe. Noen her som vet hva man kan ønske seg til sånne ting?

Bare skrive ned alt du mangler til baby? Om noe..
Evt "middager jeg kan hive i fryseren til den første uka hjemme". :bag:

Jeg har skrevet ned en god del! Kanskje du kan hente noe inspirasjon fra lista mi :happy: Anbefaler forresten appen Ønsk. Der kan folk reservere ulike ønsker, også et viss antall. Også krysser man bare av som «oppfylt» hvis man har fått det. Så kan lista alltids bli med videre til dåp/navndedag, jul og bursdager.

Smokker, klær med byttelappe, en spesifikk ulldress fra Reflex, vippestol, leker fra Minibello.no, nattlampe, regntrekk til vogna, stelleveske, solbriller, speil til å ha i bilen, bæresele, uro til vugga/stellebordet, barnebøker, barneservise, UV-telt, «mine første år» bok, lekematte (sånne brikker man setter sammen)

Men som Lillafrosk sier, skriv ned hva du trenger, så er det lettere for folk å handle til deg og bebis:Heartpink Men dette er mitt første barn da, så vi har jo absolutt ingenting fra før av. Da er det litt lettere å komme på noe :smiley-ashamed004

Last edited:
Har ønsket meg mye av det samme som @førstegangsmama !

På min liste står det ulldress, sengesett 65x80, lammeskinn til vogn, sleepcarrier X, vippestol, regntrekk til vogn, sokker, votter, lue, tøfler, aktivitetsleker og bøker :)

Har laget med en ønskeliste til baby med blant annet ull til rosa/lilla i str 50/56, Voksi huddle bæresele og tripp trapp stol. Men er ingen som har spurt om ønskeliste, og vet ikke om det blir babyshower siden det er nr. 2. Så den ønskelisten forblir vel hos meg :laughing002

Har laget med en ønskeliste til baby med blant annet ull til rosa/lilla i str 50/56, Voksi huddle bæresele og tripp trapp stol. Men er ingen som har spurt om ønskeliste, og vet ikke om det blir babyshower siden det er nr. 2. Så den ønskelisten forblir vel hos meg :laughing002

Jeg fikk ikke babyshower med første, men det er over 15 år siden og ingen hadde babyshower på den tiden :laughing002

Det har virkelig endret seg på noen år! Håper du får det denne gangen :Heartred

Før jeg fikk barn var jeg veldig uttalt på at «babyshower er kun for baby nr 1», så derfor har jeg null forventning om å få det nå:laughing002

Det gjør jeg! Min søster har allerede involvert meg i planene :laughing002 Det var derfor jeg måtte lage ønskeliste. Det ble bestilt fra gjestene:laughing002

Back
Topp