Ønskeliste til baby

Malen

Glad i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Julilykke 2023
Begynner å få forespørsler om ønskeliste! Hva setter dere på lista? Mini er vårt første barn, så vi har ingenting av leker og bøker.

Foreløpig er vår sånn:
Badeleker uten hull
Byggeklosser i tre med ulike farger
Togbane som passer med briotog
Pekebøker
Rytmeinstrument
Puttekasse
Duplo
Lekematte til å ha i stua
Klær i str 68/72
Matleker

Har dere noen andre ønsker til deres små?

Ang lekematte er jeg usikker.. Ønsker litt størrelse på den, og gjerne i skum så den er god å bevege seg på, og gjerne med litt farger på. Ser for meg at puslespillmatter blir fortere ødelagt enn hele matter? Har noen noen erfaringer og tips til matte?
 
Begynner å få forespørsler om ønskeliste! Hva setter dere på lista? Mini er vårt første barn, så vi har ingenting av leker og bøker.

Foreløpig er vår sånn:
Badeleker uten hull
Byggeklosser i tre med ulike farger
Togbane som passer med briotog
Pekebøker
Rytmeinstrument
Puttekasse
Duplo
Lekematte til å ha i stua
Klær i str 68/72
Matleker

Har dere noen andre ønsker til deres små?

Ang lekematte er jeg usikker.. Ønsker litt størrelse på den, og gjerne i skum så den er god å bevege seg på, og gjerne med litt farger på. Ser for meg at puslespillmatter blir fortere ødelagt enn hele matter? Har noen noen erfaringer og tips til matte?


Sånn tykk gym matte er bra til baby, og også til deg etterhvert til trening. Jeg har ei avlang treningsmatte som er litt tykk. Så kommer bare til å bruke den til baby.

Siden dette er nr 3 hos oss, så kommer vi også til å ha BSU sparing på ønskelisten. Ellers bare småting som drikkekopper, smekker, strikket klær, service, barnebestikk.
 
Begynner å få forespørsler om ønskeliste! Hva setter dere på lista? Mini er vårt første barn, så vi har ingenting av leker og bøker.

Foreløpig er vår sånn:
Badeleker uten hull
Byggeklosser i tre med ulike farger
Togbane som passer med briotog
Pekebøker
Rytmeinstrument
Puttekasse
Duplo
Lekematte til å ha i stua
Klær i str 68/72
Matleker

Har dere noen andre ønsker til deres små?

Ang lekematte er jeg usikker.. Ønsker litt størrelse på den, og gjerne i skum så den er god å bevege seg på, og gjerne med litt farger på. Ser for meg at puslespillmatter blir fortere ødelagt enn hele matter? Har noen noen erfaringer og tips til matte?
Fondsparing, ta og føle bøker, barneservise og asjett/bolle. Drikkeflaske/kopp, matskjeer, gjenbruks klemmeposer, matnett, smekker.

Vi brukte puslematte de første månedene med storesøster helt til hun forstod at hun kunne rive opp alle rutene da hun var ca er halvt år. Så bruker ikke det mer:hilarious:. Også fester all mulig støv, hår og drit på skumgummien.
 
Uff har ikke begynt å tenkt på det enda :hilarious:

Men en ting jeg vet vi ønsker oss er denne type lekematte:
https://www.lekematter.no/products/hello-europe
Om vi ikke får den i gave skal vi kjøpe selv, til tross for en stiv pris! Hørt utelukkende bra om de, og ønsker heller å kjøpe en matte som tåler alle barna (vi har tenkt å få), enn å kaste bort masse penger på å kjøpe flere som blir ødelagt :p
 
Jeg ville ønsket meg ull! Deilige ulldrakter, ullteppe, lammeskinn, osv! Ull er gull.
 
Back
Topp