Ønskeliste, størrelse guide til hemmelig venn

fruhåpfull

Blir kjent med forumet
Her kan alle som vil være med på hemmelig venn skrive litt om hva de kunne tenke seg i forundringspakken. Kjønn, type plagg, pynt, farger, størrelser, type leker osv.
Jeg stemmer for at vi handler for ca 300,- per gave. Jeg føler det er en fin balanse slik at det ikke blir for mye eller at det ikke blir vanskelig å finne noe :)

Det er også strålende hvis jeg får med meg én til, til trekking av venn slik at jeg også får være med uten å vite hvem som er min. Vi vil da trekke og dele ut venner til halvparten hver.
 
Her har jeg så masse klær en stund. Så må si vi ønsker klær i str 98, ellers ull i 92/ 98 eller fleece , ellera red et kjekt med noen leker :) dette er til en gutt. Jeg er veldig glad i stjerner og striper. Farger som blå, grå og brun syntes jeg er fint.
Er litt kjedelig kanskje å velge så høy str. Men tenker at det er noe som kan bli brukt også :)
 
Arian på 8 mnd bruker nå klær i str 74/80

Han liker alt bortsett fra trange bukser og gensere med hette.

Glad i leker som biler eller noe som bråker.
 
Gutt. Litt finare body e alltid kjekt å få:) Str 74/80.. Bruke 68 no, godt å ha te å veksa i ;)
 
Jente, men ingen prinsesse Har begynt å bruke str 80/86. Bruker bare ullklær. Hun liker klare sterke farger. Hun har veldig sansen for leker av tre, de er visst spesielt spennende å bite i og undersøke. Og ting med litt lyd i, men ikke nødvendigvis veldig høye lyder... Men alt som er nytt er der for å utforskes, hun er en ivrig baby investigator. Jeg er ganske opptatt av å unngå skadelige stoffer i klær og leker, men så lenge det er giftfritt prøver jeg å ikke bli for hysterisk
 
Back
Topp