Ønskeliste, hva ønsker du deg til babyen/dere?

  • Trådstarter BKNO2928948938493
  • Opprettet
B

BKNO2928948938493

Guest
Nevn en ting du ønsker deg til babyen eller til dere. Du kan svare flere ganger i samme tråd med forskjellige ting.



Stokke tripp trapp stol i ask med newborn seat
 
Nesten det samme som deg! :)

Stokke tripp trapp-stol i eik (vanlig «naturell»), gjerne også med newborn seat!
 
Nesten det samme som deg! :)

Stokke tripp trapp-stol i eik (vanlig «naturell»), gjerne også med newborn seat!
Naturell er fint det også!

Ønsker oss en familiebok med bilder av slekta. Hadde vært stas
 
Stokke tripp trapp stol i hvit eik med newborn seat ble lever på fredag her :joyful:
 
Vi bor i et oppussingobjekt og alt er bare rot, og vi har funnet mange overaskelires i veggen vi ikke på noen måte hadde forutsetninger for å anta. Blant annet et skjult elektrisk anlegg der nye el-takst (betalt av forsikringselskapet) fastslår at er så farlig at "det er fare for liv å helse" å bo her. Jeg ønsker meg mest av alt at alt skal stå ferdig til babyen kommer.
 
Vi bor i et oppussingobjekt og alt er bare rot, og vi har funnet mange overaskelires i veggen vi ikke på noen måte hadde forutsetninger for å anta. Blant annet et skjult elektrisk anlegg der nye el-takst (betalt av forsikringselskapet) fastslår at er så farlig at "det er fare for liv å helse" å bo her. Jeg ønsker meg mest av alt at alt skal stå ferdig til babyen kommer.
Uf,det er ikke enkelt når noe som det finnes mens man pusser opp. Håper alt blir ferdig før babyen kommer!
 
Jeg har prøvd å ønske meg en lekematte, den har oppblåsbare kanter og man kan fylle vann i rommet i midten, hvor det er masse fisk. Den ser så morsom ut :p
 
Uf,det er ikke enkelt når noe som det finnes mens man pusser opp. Håper alt blir ferdig før babyen kommer!
Takk, jeg håper virkelig det. Vi skal ha noen på befaring nå om noen dager, jeg håper de kan ta jobben raskt og at det ikke blir for dyrt.
 
Det er en del babyutstyr som vi mangler, men for min egen del ønsker jeg meg mest ny sofa :p
Den vi har er forferdelig å sitte i! Savner å kunne sitte i sofaen på kvelden og se TV, og sitte i den fine stuen min <3 (ikke bare iPad i sengen)
Og derfor å kunne sitte der ute og amme og nyte permisjonen :p
 
Rosa Stokke tripp trapp, new born set og en BabyBjørn vippestol. Dette er ting vi ikke MÅ ha da vi har andre alternativer, så da settes det på ønskelista istedet for kjøpelista.
 
Stokke tripp trapp i hvit med babysete (vi har allerede newborn seat) ☺️
 
Vi bor i et oppussingobjekt og alt er bare rot, og vi har funnet mange overaskelires i veggen vi ikke på noen måte hadde forutsetninger for å anta. Blant annet et skjult elektrisk anlegg der nye el-takst (betalt av forsikringselskapet) fastslår at er så farlig at "det er fare for liv å helse" å bo her. Jeg ønsker meg mest av alt at alt skal stå ferdig til babyen kommer.

Skummelt! :nailbiting: men i det minste bra at dere fant ut av det før det gikk galt :wideyed:
Vi hadde samme problem her i leiligheta, der vi fikk vite at det ikke var et spørsmål om, men heller når det kom til å brenne her :woot:
Håper dere får fikset raskt opp i det.


For å svare på ts sitt spørsmål, så fant jeg drømmesauen Ewan fra comfybaby som jeg tror jeg skal ønske meg til lillingen, neste gang noen spør :)
 
Skummelt! :nailbiting: men i det minste bra at dere fant ut av det før det gikk galt :wideyed:
Vi hadde samme problem her i leiligheta, der vi fikk vite at det ikke var et spørsmål om, men heller når det kom til å brenne her :woot:
Håper dere får fikset raskt opp i det.


For å svare på ts sitt spørsmål, så fant jeg drømmesauen Ewan fra comfybaby som jeg tror jeg skal ønske meg til lillingen, neste gang noen spør :)
Takk, ja det er bra at vi har funnet ut av det før det gikk galt. Jeg gleder meg utrolig til det blir trygt og ferdig her.
Jeg kjenner bare at jeg blir så sint på takstmenn som ikke har peiling på det elektriske og ikke tar noe ansvar for det. El-anlegg som er så viktig at at i god stand. De bare går rundt og skriver hvilken tilstandgrad gulvet har. Selgere blir heller ikke ansvarliggjort for noen ting slik lovverket er i dag.
 
Takk, ja det er bra at vi har funnet ut av det før det gikk galt. Jeg gleder meg utrolig til det blir trygt og ferdig her.
Jeg kjenner bare at jeg blir så sint på takstmenn som ikke har peiling på det elektriske og ikke tar noe ansvar for det. El-anlegg som er så viktig at at i god stand. De bare går rundt og skriver hvilken tilstandgrad gulvet har. Selgere blir heller ikke ansvarliggjort for noen ting slik lovverket er i dag.

Helt enig. Heldigvis blir det å komme en lovendring nå, der man må ordne en komplett tilstandsrapport. Da vil det bli færre slike tilfeller.
Men hadde kanskje vært vanskelig å oppdage feil som er skjult i vegg uansett. :oops:
 
Back
Topp