Ønskeliste hemmeligvenn :)

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Her kan man skrive ned hva man ønsker til seg og lille :)
 
Jeg kunne tenkt meg ankelsokker :p Lille bruker størrelse 92-98 og ellers er leker en hit :) Blir egentlig glad for det meste, bortsett fra sjokolade :p
 
Sokker ja :p det ønsker jeg meg og (str 38-40), å hårstrikk :)
Lille eeelsker bøker med dyr, eller generelt bøker elsker hun :) hun bruker str 86 i klær. :) PS, jeg eeelsker sjokolade :D

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Hmm.. blir glad for det meste egentlig! Og ekstra glad for hjemmelaget! :) hu bruker nå 74/80, og det meste av rein 80 er litt stort... så det holder sikkert :)
Jeg ønsker meg en stilig hårbøyle! ;) det har jeg tilgode å finne på "senteret" herover :) men er ganske fritt frem der også egentlig :)
 
Jeg vet faktisk ikke hva jeg ønsker meg faktisk;) Blir glad for alt:D Lillenor bruker 74/80 i klær så ren str 80 er perfekt.Hello kitty er kult;) Er også stas med hjemmelaget;)

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Ingen spesielle ønsker, blir glad for alt jeg får. Alltid koselig med litt ekstra oppmerksomhet i posten :)
Lilkeknirken bruker 80 og litt 86 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg vet ikke.. men lille er glad i biler om dagen. Ellers er klær alltid bra. Sokker fordi de mister vi alltid :p strl 22 i bein. Klær 92

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Oskar ELSKER alt som har med anleggsarbeid, traktor, buss osv å gjøre. Så bruker han str. 92 :p

Hu mor er veeeldig glad i te ;) og selvfølgelig sjokolade osv.. Alltid kjekt med en overraskelse, blir glad for alt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Joakim er på vei inn i størrelse 92. han er veldig glad i musikk og bøker.
jeg er glad i overraskelser og melkesjokolade

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Ønsker meg ikke noe spesielt. Snuppa bruker str 74/80 så 80 er fint. Dyr er kult om dagen, bøker med tjukke sider som ho kan sikle på og sånn. Blir glad for alt vi :)
 
Er det her vi skal skrive når vi har sendt?

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Back
Topp