Ønskeliste hemmeligvenn!

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Har alle mottat en hemmeligvenn nå ?

I denne tråden kan dere skrive hva dere ønsker dere.
Og om dere ønsker til baby,mor eller begge.

Vi har satt fristen til 25.Mai, slik at man har litt tid på seg.
Prisen skal være 200kr + frakt.
Husk og skriv et hint om hvem dere er, slik at det blir enklere og gjette.
 
Hmm, har også iphone, men ser ikke noe melding jeg.. Skal sjekke på datan imorra tidlig! Går det greit?
 
Ønsker til Anny Margrete :) syns newbieserien på kappahl er veldig fin, men hva som helst blir satt stor pris på :) klær fra 62 og opp, biteleker, bamser, alt mulig :)
 
Ønsker mest til lille snupp :) Er også veldig glad i Newbie serien :) Evt bamse, rangle, vognpynt ol.. :) Blir uansett gla for alt:) Venter ei jente:)
 
Jeg har fått. :) Blir glad for alt jeg, og kunne tenke meg til bebbisen min. Får da en gutt :)
 
Blir også glad for det meste! Venter ei jente. Den som har meg som hemmeligvenn kan godt velge selv om de vil kjøpe noe itl babyen, til meg , eller begge...Av klær til den lille liker jeg Newbie og klær fra Name It...er ikke kresen :)


Edit: Og klesstørrelse i 62 og oppover er nok greit, har nok i 50 og 52 :)
 
Jeg ønsker meg til Gabriel,blir gla for alt jeg :) Kjøpt eller hjemmelaget,spiller ingen rolle.Jeg er ikke så gla i sprakende farger,liker mest klassiske ting babyblå,hvitt og beige :)
 
Ønsker meg til lillesøster eventuelt en liiiten ting til meg. Elsker klær fra name it og selvfølgelig newbie serien fra kappahl. Men hjemmelaget er også flott! Om min hemmeligvenn kjøper klær så er 56 fint. Søte nyfødt luer er også fint.

Men jeg blir altså glad for alt!:)
 
Noe til lille Theodor hadde vært fint =) Samme hva! Pakker er morsomt uansett =)
 
Skal vi kanskje ha en oversikt over alle medlemmene som er med på dette? Siden vi skal gjette hvem gaven er ifra tenkte jeg? :) Burugla?
 
Skal vi kanskje ha en oversikt over alle medlemmene som er med på dette? Siden vi skal gjette hvem gaven er ifra tenkte jeg? :) Burugla?

Lurt :) Kan redigere innlegget neste gang jeg er på dataen, slik at lista ligger der ?:)
 
Back
Topp