Ønskeliste, Hemmeligvenn

Her blir Tulla mi glad for alt :O)

- klær ønskes i str. 86 [:)]
- leker er altig morsomt  [8D]

Gleder oss til å få pakke i posten og å sende pakke til den heldige
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: MiniMus

Her blir Tulla mi glad for alt :O)

- klær ønskes i str. 86 [:)]
- leker er altig morsomt  [8D]

Gleder oss til å få pakke i posten og å sende pakke til den heldige
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Nå tror jeg du har postet på feil forum [:D]

Tvillingene mine ønsker klær høst/vinter i størrelse 86

gutten min tigergutt/olebrum klær str 86

jenta mi hello kitty klær str 86

aktivitetsleker

bøker jeg kan lese for dem

ORIGINAL: pusurask

Tvillingene mine ønsker seg (gutt og jente)

like klær/matchende klær i str 86

aktivitets leker

Jeg og Pusurask har blitt enige om at hun sender 2 pakker, og mottar 2 pakker fra 2 forskjellige personer. (En pakke fra hver, altså.) [:)] Jeg skal gi beskjed om dere skal kjøpe til gutt eller jente når dere får beskjed.

Men da blir det nok ikke matchende klær. Det kan bli litt vanskelig [8D]

Skavise... det er vel litt av hvert som trengs! [:)]

- matboks til barnehagen. (Gjerne med flere rom)
- drikkeflaske (de skal visst ha egen ute i barnehagen, gjerne sånn "imsedalflaskestut")
- musikkinstrumenter! Har en som elsker å tromme og spille, og har alt lært seg å blåse i blokkfløyta [&:]
- bøker, mammaen eeeeelsker bøker. Feks. Albert Åberg, Tassen, eller hva som helst anna som er illustrert, ikke bare tekst![:)]

- Klær i str. 86 og 92 (er det smått i str. kjøp 92) evt. 1,5 år og 2 år:
barnehageklær, joggedresser og andre behagelige klær. Har bytta ut body med t- skjorter!
Farger: Blått er helt greit, men gjerne alle andre farger, også rødt om det ikke er for jentete motiv (ikke rosa). Vil gjerne ha søte dyr og andre figurer på, vil ha barnslige klær [:)][:)]
Også trenger vi ullklær, overdeler, strømpebukser eller stilongs, og sokker (bruker 20 og 21 i sko), sånne vanlige innesokker, men i ull!
- luer. Ikke mindre enn 48, eller ikke mindre enn 86... er vel litt ulikt merka!
- duplo, finnes vel noe fra 1 eller 1,5 år. Han digger klosser[:)]

Emma Alexandra ønsker seg klær hun kan bruke utover høsten. Har mer enn nok med sommerklær. Bøker og leker har vi også mere enn nok av[:D]

klær str 80-86 (bruker 74-80 nå)
-Ullklær
-fleecedress
-votter
-strømpebukser
-myk joggedress
-pysjer
-ullsokker
-tøfler (har sommersko/ sandaler i str 20, så kanskje str21-22??)

Gleder oss til å motta gave og ikke minst å handle hemmelig venn 1 års gave[;)]

dytt

Her ønske snuppa seg kler i str 80-86...
Sko/tøffler i str 20 ca...
Leker, helst nåke som jer ho ein utfordring. Dukker leke ho visst ein del me hos mormor. (Eg e nett komt heim so har ikkje heilt øvesikten ennå)
Ellers so ska ho no i barnehagen no, ting te da kanskje... ?

Glede øss te pakke i posten, og glede øss te å senda og gleda andre =)

her øsnkert vi oss klær i str 80..bruker ennå 74,men vokser fort.litt søte og tøffe klær.
luer,votter er også ønsket..bare bruk fantasien..ikke kresen.leker har hun nok av.

Her ønskes klær str 86, str 80 e akkurat passe nu å d har vi my av![;)] Ellers så e nye leika alltid velkommen.

Skal vi sjåå..
Caspian ønsker seg sånne skinntøfler, (var vel her endel bestilte fra, http://www.shoeszoo.com/servlet/StoreFront? 12-18mnd, men det er vel kanskje litt seint å bestille nå uansett?[8D]), klær str.80-86 (men en fordel at bukser kan justeres i livet eller at det er knyting), nye leker er alltids kjekt, ull..
Ellers liker vi Drømmehagen.. Tja.. Kommer ikke på mer[:D]

Han har massevis av luer og votter (siden jeg har litt dilla[8D]), smekker, bamser og bilder. Pysjer trengs ikke, han kommer seg ut av de[8|]

Back
Topp