Ønskeliste, Hemmeligvenn

Her ønsker Thor Haakon seg ull i størrelse 74 og pysjamaser i størrelse 74 uten fot på. Leker med masse lyd, pysjer, hele dresser, jakker, bodyer osv. Alt helst i 74 eller 80. [:)]

Ellers så blir vi glad for det meste! [:D]

Her er det bare å bruke fantasien [:D]. Vesla bruker størrelse 86 i kle, og ho tåler ull (men vi/eg er ikkje noe glad i lilla[:-]) [;)]. Ellers er ho veldig glad i leikar [:D], spesielt dei som lage lyd [:)].

Gleder oss allerede [:D]

Emilie ønsker seg klær i str 80-86. Pysjer med fot, elsker vi[;)] leker, hel fleecedress, votter, strømpebukser, hårspenner, (jepp, vi har panneluggen i øynene hvis vi ikke bruker hårspenne[8D]) ullsokker osv... Vi blir glade for alt vi[:D]

Lea-Mari ønsker seg kle i str 74 (ho tøler ull) elelrs så er ho veldig glad i leiker som lager masse lyd[8D]
Men vi blir glad for d vi får :)

Fantespretten ønsker seg stilige klær i str 86 [:)]
Leker har han pleenty av, så det trenger han ikke [8D]

Her ønsker tulla seg tøffe klær i str 80 som kan brukes utover høsten/vinteren... [:)]

Leker er det ikke manko på her [;)]

Leon Sebastian ønsker seg leker:-) Siden han har en storebror har ikke han så mye egne leker som er bare hans:-) Å når huset blir ferdig så får de jo to forskjellige rom å da må jo også lillebror ha litt leker[:)]

Lillemor ønsker seg:
-leker 1-1,5 år +
-ullklær (bodyer, longs) (str 80)
-vanlige klær (str 80)

Gleder oss (i allefall jeg) ;)

Einar ønsker seg:
-Klær i str. 80,f.eks bukser(må kunne justeres i livet),bodyer,joggedress o.l,vi liker det meste innen klær,men han tåler desverre ikke ull.
-Gode luer til vinteren.(heller ikke ull).

Blir glad for alt[:)]

Noah ønsker oss som de fleste andre klær og leker.

-Str 80-86 i klær. Gjerne ull eller andre vinterklær. Vi er glad i spreke farger og gøyale mønster[:)]
- Drømmehagen er en stor favoritt[:)]

Gøy dette her. Gleder meg til å få vite hvem jeg skal kjøpe gave til[:)] Når får vi vite det? Når er fristen for å sende?

ORIGINAL: mammaannmari

Noah ønsker oss som de fleste andre klær og leker.

-Str 80-86 i klær. Gjerne ull eller andre vinterklær. Vi er glad i spreke farger og gøyale mønster[:)]
- Drømmehagen er en stor favoritt[:)]

Gøy dette her. Gleder meg til å få vite hvem jeg skal kjøpe gave til[:)] Når får vi vite det? Når er fristen for å sende?

Fristen for å sende, er 1 september. Påmeldingsfristen på hemmeligvenn er 15 august, så jeg skal trekke hvem som skal sende til hvem den 16, tenker jeg [:D]

Klær som kan brukes utover høsten og vinteren i 80 eller 86 og leker. Trenger ellers det meste og blir glad for alt! [:)]

Ella-Linneah ønsker seg klær i str 86 med kult mønster på og gjerne fargerike [:)]

- langermet bodyer
- god joggedress
- en god og tykk vinter lue (eventuellt matchende votter og sjal) ikke ull

Hun har også lyst på norske pekebøker / liten historie (harde og tykke sider)

Og ellers kunne hun tenke seg en pakke puffet ris [:)]
Får kun tak i sprø og harde puffet ris her desverre....

ORIGINAL: Tirnanog

Ella-Linneah ønsker seg klær i str 80 med kult mønster på og gjerne fargerike [:)]

- langermet bodyer
- god joggedress
- en god og tykk vinter lue (eventuellt matchende votter og sjal)

Hun har også lyst på norske pekebøker / liten historie (harde og tykke sider)

Og ellers kunne hun tenke seg en pakke puffet ris [:)]
Får kun tak i sprø og harde puffet ris her desverre....

Hoho, håper ikke det går hull på pakken dersom hun blir så heldig å få puffet ris ;)

Hoho, håper ikke det går hull på pakken dersom hun blir så heldig å få puffet ris ;)

Hehe, nei den som skal være så (u)heldig å få meg får bare pakke den inn på best mulig måte! Ta lufta ut med en nål og pakk den inn i noen plastposer [:D]
Det bare ER noen ting det er hel uuuumulig å få tak i her! Puffet ris, brunost, surmelk, ordentelig rømme... Men ja: puffet ris til Ella'n da [;)]

Her blir vi glade for alt.

- klær ønskes i str. 86 vis de er store i str så 80.
- leker er altig morsomt biler og alt

Gleder oss til å få pakke i posten og å sende pakke til den heldige=)

ønske se tøffe klær i str 92 inne å ute klær
tøffe smekker me artige uttryk på.
leker he vi mykju av, men visst du kjem over noka kjempe artig leke så e de allveg kjekt me noka nytt.

-utfordrende leker
-koselige bøker

I klær bruker hun str 80 akkurat nå, så hvis hun får det er det kanskje best med str 86.

Det jeg kommer på foreløpig...[:D]

Helene ønsker seg klær i str. 80 eller 86, hello kitty er vi veldig glad i [:D]..

Ønsker oss også slike skinntøfler i str 21/22.. Hun tåler ull også forresten :)

Leker vil vi jo også gjerne ha, gjerne noen med en del utfordring i, for det trenger hun..

(ikke hetter på gensere osv)

Back
Topp