Ønskeliste hemmelig venn

Tess og gutta

Betatt av forumet
Mange la jo inn ønsker på den "jeg vil bli med"-tråden, men skal vi ta en ønskerunde til? Noen har jo kanskje handla noe siden de la inn ønsker også [;)]

Venter ei lita tulle.. Vi ønsker oss sommerklær i de minste størrelsene... har velidg mye hvitt så litt i "jente" farger (helst lilla eller rød) hadde vært fint..

er jo greit det [8D]
så slipper en å leite så veldig etter hva sin hemmelig venn ønsker deg blant masse jeg er med [:)]

jeg venter gutt å har ingen ting egentlig så ønsker meg alt, men helst ikke tøy i det minste, med tanke på at jeg tror vi får en stor baby [:D] er veldig glad i baby grennt og gjennerelt blått

ALT av vanlige klær i str 56 [:D]

Jeg har fått en del arveklær, men trooor jeg skal ha en del nytt gitt [8D] 
Synes det ikke er noe artig å arve klær når det er den første ungen man får..
Fint å arve å men..
Det er jo litt stas å kjøpe nytt da.. Og få nytt [:D]

Ja det var lurt[;)] Fikk handla masse rosa i de minste størrelsene i London, så jeg ønsker meg klær i str 62 og oppover.
Gjerne sett, sparkebukser, og joggebukser og helst i en annen farge enn rosa, men blir glad for det også altså! Ellers trengs siklesmekker, gulpekluter, leker, luer o.l. eller bare en morsom overraskelse [:D] Blir virkelig glad for alt som skulle dumpe ned i postkassa.[:D]

ønsker meg jentebodyer[:)] strl 50-62. helst omslagsbodyer i små strl[:)] sparkebukser og sokker har jeg også bruk for[;)]
men blir jo selvfølgelig glad for alt[:D]

Vi venter en liten gutt[:)]
Ønsker oss litt sommertøy egentlig. Har bare kjøpt inn noen bodyer med korte ermer til sommeren. Ellers kommer sparkebukser eller gode "joggedresser" godt med. Gjerne noe tøft og veldig guttete siden vi har en del søtt og nøytralt fra før av[8D]
Luer og sokker har vi egentlig nok av.
Smekker trenger vi også

Jeg venter en gutt. Og jeg ønsker meg smikker og sånne praktiske ting, ellers sommer klær. Men helst fra str 62 og oppover.. Da det er kjekkest med ting de kan bruke litt lenger[:)]
Ellers er jeg glad for alt, er min første, så det meste trengs egentlig!

Venter en jente..skal på 3d på onsdag så min hemmelige venn kan jo vente til da,så jeg er helt sikker det er en jente[:D]Ønsker egentlig det meste,,bare ikke for smått[:)]

Vi venter gutt og ønsker oss et godt krabbeteppe e.l. Har arvet sinnsykt mye klær, men trenger alltids noen sommerbodyer i str. 50-56. Gjerne de med knepping i siden... Ellers er jeg glad for alt jeg får [:)]

Har forresten ikke fått med meg summen det skal handles for, noen som kan hjelpe meg?!?

Venter ei jente og ønsker oss alt egentlig:)
Kjoler sokker, bodyer og sparkebukse i rosa, fersken eller lys lilla:)

Men blir som sagt veldig glad for alt jeg får:):):):)

ORIGINAL: VenterPrins

Vi venter gutt og ønsker oss et godt krabbeteppe e.l. Har arvet sinnsykt mye klær, men trenger alltids noen sommerbodyer i str. 50-56. Gjerne de med knepping i siden... Ellers er jeg glad for alt jeg får [:)]

Har forresten ikke fått med meg summen det skal handles for, noen som kan hjelpe meg?!?

200 inkl frakt[:)]

Vi venter en liten prins [:)]
Har arvet utrolig mye, så har altfor mye kluter, tepper o.l.
Det vi ikke har så mye av er leker og bøker f.eks.
Klær er også kjempeflott, helst fra 62 og opp og gjerne litt tøffe ting - har veldig mye lyseblått og søtt fra før.
Ellers blir vi selvfølgelig utrolig glade for alt som måtte dukke opp i postkassen [:D]

Altsåå.... blir glad for hva som helst jeg asså [:D]

Men om min hemmelige venn skulle finne på å kjøpe klær så er jeg ikke stoooor entusiast når det kommer til Rosa... Selvfølgelig er klærne I rosa å andre farger så går det fint asså[:)] Bare ikke ensfarget rosa..

Str jeg evt trenger da er fra 62-68 å oppover.... Mangler Små jakker/gensere i str 56...

Ellers så blir jeg som sagt glad for hva som helst!!! Venter ei litta jente[:D]Carmen Olivia

Kanskje Flaske.....? Jeg kan jo ikke amme så flasker hadde vært fint[:)]

Venter en liten gutt, ønsker str 62 og oppover. Ønsker det meste egentlig, liker de fleste farger også.[:D]
Trenger også helseteppe, gulpekluter, smekker ol.[:D]
Setter pris på alt egentlig, hehe.[:)]

Glemte å si at sparkebukser kan han ikke bruke siden han er klumpfot og må gipses og bruke skinner fra dag 2.[;)]

Jeg ønsker meg sparkebukser og sikklesmekker! :) Er veldig, veldig glad i lilla. Trenger også kortermete bodyer. Men gjerne i 62!
Ellers så må jeg si at jeg blir glad for alt da. Gleder meg bare masse til å få pakke i posten igjen! [:D]

Venter jente og trenger sommertøy i str 50 el 56.
Eller annet lett tøy i str 56.
Eller klær i str 68, alt mulig, spes body.

Ønsker helst ikke i str 62, for nå har vi arvet klær i den str og fått litt, så da holder det. :)

her tar vi i mot alt med stor takk[;)] einaste jeg veit er at vi har litt for mange tepper, så det treng vi ikkje, men ellers blir vi veldig glade for alt.[:)]
vi veit ikkje kjønnet[:)]

Vi vet ikke hvilket kjønn vi venter, men liker veldig godt søte babyklær, så søte klær i nøytrale farger er helt topp. Blir uansett glad for alt vi.[:)] Gjerne sommerklær, og gjerne i str. 56. Fikk en liten baby sist som brukte str. 56 lenge, og man får ofte mye i str. 62.[:)]

siden jeg ikke har så kjempe god tilgang til de store shoppingsentrene så blir det ganske vanlig og "kjedelig" garderobe til gutten vår. Derfor ønsker jeg tøffe gutteklær, helst i str 62 og oppover. Ikke søøøøøøte klisse ting, men kjempe stilige klær.

Har en jente fra før av, så dvs at jeg har fått nok av søte klær[8D] Nå skal babyen være tøff og stilig[:D]

Håper at min hemmelig venn ikke er naboen min, men heller er en som bor i en stor by med godt utvalg[:D]

Back
Topp