Ønskeliste hemmelig venn.

gla'jenta78

Elsker forumet
MAI 2013
Septembermødre <3
Her kan dere skrive hva dere ønsker dere av deres hemmelige venn. Noe til lillemann/lillejenta, noe til deg eller kanskje noe til hjemmet. Skriv gjerne hvem stil og/eller farger du ønsker deg :)
 
Lille prinsessa ønsker seg langermet bodyer, strømpebukser og sokker (str 68). Også er jeg veldig glad i div pynt og andre ting med kattemotiv :)
 
Jeg ønsker meg klær til vesla som passer høsten. Ikke strømpebukser :p er veldig glad i kombinasjon rosa/grå eller rosa/brun. Evt lilla i som passer til grå eller brun ;) og har du noe hjemmelaget blir jeg ekstra glad! ;) str 62/68 er fint. Da hu akkurat har begynt å snuse på 62 :) men har du andre ideer blir jeg glad for det også. Er egentlig fritt fram :)

♡ Linn-Kristin ♡
 
Ønsker meg klær i 74+ :) kommer man over et supertilbud på ull så hadde det vært gull (eller om man har noe å arve eller noe til overs!) ellers så ønsker jeg diverse "mat saker" når han nå skal begynne med litt fast føde! :) jeg er veldig glad i kaffe og te :D


-- tasting fra mobil --
 
Ønsker meg noe til lillejenta mi :)
Gjerne tøy, glad i Newbie fra kappahl, og gjerne str 68/74 :)
Leker, bitering (sophie the giraffe bitering)
Kunne også gjerne tenkt meg hårbånd/hårspenner til tusta,da hun har noe enormt med hår! :)
Ellers er alt ønskelig :)
 
Ønsker til lille snuppa, ikke babyrosa da alt av klær alle 3 snuppene har fått er det og mammaen begynner å bli litt lei....
Liker godt lilla:)
Ellers er biteringer, hårbånd, badeleker toppers.
Bruker no 62, så 68 viss det blir noe klær....
Liker og godt alt med hjerter på og begynner å få litt dilla på ugler.....
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Hmm ja ka ønsker lillebror seg.. :p
Om det blir klær så 74:) (han trenger ikkje nattdrakter:eek: ) liker egentlig alt utenom ugler.. :)

Så er han veldig glad i leker med farger..:)

Total nekt på flaske og smokker så sånt trenger han ikkje:)

Uff syns det er vansklig. Blir glad for alt:)

gleder meg til å få en hemmlig venn å sende pakke til:)

Edit: kom på en ting, eg syns snekkerbukser er utrolig skjønt:)
 
Ønsker til lillegutt. Og blir glad for alt:) han bruker og klær i str 56 enda, men fint å få noe i litt større :)
 
Jeg ønsker meg alle slags farger jeg. :p hvis noen strikker så hadde tovede votter vært gull verdt! :)
Biteleker, rangler. Str 68-74.

Om man deler summen på to, kjøper noe felles eller finner bare til den ene. Samme det. :)
 
Jeg ønsker noe til snuppa.
Kan være både leker eller klær, du velger... ;-)
Hun beuker 56/62 no så vil eevt ha klær fra 68..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg ønsker meg ting til lillemann :)
Klær i str.68-74, brio leker, treleker fra Sprell, Mummi kopper(med Stinky, Too-Tici el. Snusmumriken), Duplo fra 1.5 år. Elsker farger..sterke og klare blå, røde og grønne :)
 
Opp med denna :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ull og høstklær til jenta vår i 74 trengs. Og vi skal snart begynne med grøt etc, så en søt bolle ol ville vært fint :)

Jeg er veldig glad i te og sjokolade ;)
 
Back
Topp