Ønskeliste hemmelig venn :)

-LeneMor-

Glad i forumet
Hei, hei!

Kunne ikke finne noen ønskeliste-tråd her fra før av, så jeg lager en nå værtfall :) Skriv gjerne om det er ting dere ikke ønsker dere også ;)  

Jeg kan oppdatere hovedinnlegget etterhvert som det kommer svar, om dere ønsker.

Hanne Gunn Wulivg ønsker:
-Det du måtte komme på  venter på gutt nr 4, men liker alt som ikkje er jentete :-)  

Hanne Persdatter Alvik ønsker:
-Babyklær til jente( gjerne fra name it)
- Babybooties i rosa/lilla
-Babyhåndkle
-Ullundertøy  

Ann-Cathrin Milde ønsker:
-babyklær gutt
- babyleker
- Lure ting som man ikke kommer på at man trenger før man er midt oppi en situasjon der man trenger den lure tingen som man ikke har
- Bokstaver til navnet Benjamin som kan pynte barnerommet  

Renate Rikenberg ønsker:
-babyklær gutt
-pynteting i hvitt, grått
-velvære til mor    

Vivi Ruud ønsker:
- Babyklær, gutt (str 56, har fått så mye i mindre :p)
- Ting til barnerom (sengetøy, håndklær osv)
- Ting man kanskje ikke tenker over att man trenger (førstegangsgravid)    

Marianne B. Undheim ønsker:
- Babyklær (kanskje noe i ull), nøytrale klær siden me ikkje vett ke me får:)
- Ting til barnerom (sengetøy, håndklær osv)
- Ting man kanskje ikke tenker over att man trenger (førstegangsgravid)
- Egentlig blir eg glade uansett ke eg får;) finne nok på någe;)  

 Cecilie Hellandsvik ønsker seg:
- Gutteklær i str. 50 (sparkebukse f.eks, ull?, strømpebukse)
- Babybootie i lys blå :)
- Blått helseteppe - Lue til babyen:)
- Vil helst ha noe til babyen siden jeg ikke aner hva jeg skulle ønske meg til meg selv:)  

Irene Larsen ønsker:
- jenteklær fra str 56 
- Velvære til mor (ikke godterier! Det spiser jeg nok av fra før :P )
- blir glad for alt jeg :)

 Maria Sæth Skogen Jeg har ingen ønsker så min hemmelige venn har frie tøyler. Men venter jente så greit om det er jente ting.Jeg har ikke lue eller ull til babyen så det kan være et tips, men ellers blir jeg veldig glad for alt jeg :)

Jeanette Marie Danielsen ønsker seg: Venter jente, så ønsker meg sparkebukse/dress i duse/lyse farger (gjerne rosa) Sengetøy, leker (bamse) o.l.  Gjerne hjemmehekla babybooties om den som sender gave til meg kan slikt =) (Førstegangsgravid.) Er takknemlig for alt =)

Ina-Elisabeth Næss Bjørløw ønsker seg:
- ullbody, strømpebukse, sparkebukser str. 56-68 (nøytale farger - ikke blå/rosa hvertfall)
- smokker, og smarte ting som er kjekt å ha.
- Sengetøy, ikke laken - Takknemlig for alt, da dette er første babyen!!! :-)  

Lene Forfang Hommeland: Har en gutt fra før av, så alt av jenteting er ønskelig her :) Kan jo nevne at jeg har en liten forkjærlighet for "gammel"rosa -men alle farger blir tatt i mot med åpne armer ;) Ellers er jeg veldig glad i hjemmelagde ting, så om du strikker/hekler, så setter jeg stor pris på slike ting også :) Eneste jeg kanskje ikke har så mye behov for er snop :p Det har jeg ikke godt av hehe

Ragnhild Sveen: Jeg venter gutt! Min hemmelige venn har frie tøyler, men jeg ønsker meg noe til babyen og ikke til meg selv :)

Cowboylaila: Jeg ønsker meg ikke noe spesielt men venter en gutt.

Cilen: 
Jeg ønsker meg heller ikke noe konkret, venter gutt og er superfornøyd med det min hemmelige venn måtte finne på:)
Har aldri hatt barn, og få venninner har små barn så om du vet om noe lurt jeg trenger, kjør på, har mest sannsynlig ikke tenkt på det.=)

2 nydelige jenter: Jeg ønsker meg ull klær men ikke i den minste str. Ellers så er det bare finne på noe men bare til babyen. Jeg venter en gutt.

mammacath/Cathrine Sperrud Jeg venter jente nr tre så kom på noe lurt :) hehe. Ønsker ikke noe spesielt :)

Liv Silje Dalen: Får jente, så babyjentestash.
Ellers er jeg glad i babyting som kanskje ikke alle har, litt tøffe ting som drager osv :P, men disneyprinsesser er supersøtt det også. Er ikke kravstor :)





 
ohhhh. mellomrom hadde vert fint.. bra intiativ altså, men ble vanskelig å lese ;)
jeg ønsker meg ikke noe spesielt men venter en gutt..
 


cowboylaila skrev:
ohhhh. mellomrom hadde vert fint.. bra intiativ altså, men ble vanskelig å lese ;)
jeg ønsker meg ikke noe spesielt men venter en gutt..



Mellomrom? Nei nå skjønner jeg ikke hva du mener :p Men skal likevel se om jeg klarer å fikse det ;)
 
Vi venter en jente til og liker alt som er hjemmelaget , så vis du strikker eller hekler eller syr så er det bare å sette igang . Har masse babyklær så det trenger vi ikke men kanskje noen søte sokker eller en fin lue .
 
Hei
Jeg ønsker meg heller ikke noe konkret, venter gutt og er superfornøyd med det min hemmelige venn måtte finne på:)

Har aldri hatt barn, og få venninner har små barn så om du vet om noe lurt jeg trenger, kjør på, har mest sannsynlig ikke tenkt på det.=)
 
Jeg ønsker meg ull klær men ikke i den minste str. Ellers så er det bare finne på noe men bare til babyen. Jeg venter en gutt.
 
Jeg venter jente nr tre så kom på noe lurt :) hehe. Ønsker ikke noe spesielt :) Kanskje skrive navnet mitt og :) Cathrine Sperrud :)
 
Back
Topp