Ønskeliste Hemmelig venn.

litt-anonym

Forelsket i forumet


Her kan dere skrive hva dere ønsker dere, så det er lettere å vite hva man kan kjøpe..

Skriv gjerne kjønn...

 
jente 
ønsker meg noe du synes er praktisk, som jeg kanskje ikke har tenkt på å kjøpe selv. ellers er ull i str 56-68 gull verd 
 
Gutt
og har en gutt fra før på 4

Vet ikke helt om jeg har noen konkrete ønsker. Tror jeg stort sett blir overrasket og gla for det meste. Du kan jo lese litt om meg på bloggen min, og se om du får noen gode ideer :)


 
får mest sannsynlig gutt, men ønsker meg i grunn nøytrale ting for jeg er litt uenig i jordmor akkurat der. he he... blir glad for det meste. Ull er veldig velkommen. Blir glad for alt. Om du syns det er fint, syns garantert jeg det også:) Har en gutt på 2,5 år fra før.
 
jente. Kommer ikke på noen ønsker i farta.Blir glad for alt.
 
Får gutt, og har gutt fra før. Blir igrunn glad for alt :) sparkebukser, ull, uro. ja, spiller ingen rolle :)
 
Blir glad for alt :) Liker godt hjemmestrikket eller hjemme syd
Aner ikkje kjønn så noe kjønns nøytralt
 
jeg vet ikke hva jeg får men, ønsker nøytrale ting :) ull er gull ;) men blir kjempe glad for alt sammen :)))
 
Vi får mest sannsynlig jente :)

Men bare å finne noe som er sikkleig rosa,det liker jeg:)
-God varm lue-nyfødt str
-Body med knapper på siden str 56
-søte små strømpebukser 50-56
 
Vi får gutt, og har jente fra før av, så vi trenger vel det meste i "guttefarger". ¨Blir glad for alt. Helst str 56. Gjerne noe hjemme strikket!:) ELSKER det, men kan ikke strikke selv.....
 
Her vil vi ikke vite kjønn, så noe kjønnsnøytralt! Gjerne ull eller noe annet praktisk! Har ikke barn fra før av, så har ingenting fra før av. Blir glad for alt
 
Vente ei jenta :) 
Har ikke så mye fra før, så alt er egentlig aktuelt ;P 
 
Aner ikkje kva vi ønsker oss, men ull er alltid topp. Og har ingenting i mot fine heimestrikka sett <3 <3 

Vi venter ei lita jente. :) 
 
Venter ei lita jente :)
Kommer ikke på noe spessielt, men som mange andre her sier så er jo ull fint, har ikke fått kjøpt noe ull enda, men blir glad for alt jeg! :)
 
Vet ikke kjønn, så noe neutralt ønskes. :)

- Noen myk leke med bit-detaljer eller lignende (uten batteri) som eventuelt også kan festes til barnevogn eller uro.

- Små myke votter, sokker og/eller lue

- Annet som du selv synes er fint og vil gi bort :-)

 
Venter gutt. Og jeg blir virkelig glad for alt :)
 
Venter ei lita jente

Kommer ikke på så mye egenlig, men kanskje sparkebukser og jenteklær, har en gutt ifra før.. Så har ingenting i rosa.
 
har 2 små gutter fra før å vente nr 3 så har jo d mesta :p
men alltid kjekt me noe nytt

kansje noe søde klær str 56/62
nye gulpekluter, et teppe eller et badehåndkle?

nei vettdu me blir gla for alt :) veldig gla i blått då :)
 
Da har vi vært på ultralyd, og har en liten jente i vente =)

Så ønsker meg gjerne klær/babytepper og slikt i litt jordnære jentefarger! :D
 
Vi venter en gutt :-) Har en gutt fra før på 5 år.
Liker hjemmestrikket ting votter,sokker
Klær i str 56-62
Helseteppe i lyseblått
sengetøy til babydyne eller vogn i gutte farger.
Gulpekluter

Ellers så blir vi glad for alt :-)
 
Back
Topp