Ønskeliste hemmelig venn Bursdagsrunde

mammaå lillegutt

Forumet er livet
VIP
Her kan dere skrive ned 3 åringenes bursdags ønsker.

Oppfordrer alle sammen til å skrive ønskeliste!
Dette gjør shoppingen lettere for din hemmelige venn og det er mer sannsynlig at 3 åringen får det h*n ønsker seg!

Lykke til med shoppingen, deres hemmelige venn blir delt ut etter påmeldings fristen den 25 september!

ja, ska vi se.... hva ønsker snuppa seg da mon tro!?...

Jeg ønsker henne ihvertfall klær i str 92-98 da gjerne i fargene, lilla, rødt, sort og hvit.

Dukketilbehør som klær mm.
Puslespill
Klistremerker e hun veldig glad i
Bøker og da gjerne bøker med skikkelige historier i. hun har prinsessen på erten som hun liker veldig godt.

kommer med mer om jeg kommer på noe[:)]

Tia ønsker seg klær i str 104, bare at de må vør ROSA!!![:D]
Jepp, ho er helt inn i ROSA for tia.[8D]

Så er ho veldig glad i slike pet shop dyr.[;)]

Og ho spør meg daglig om ei kan kjøpe ROSA LIMOUSINE OG TELEFON til ho, så kan min hemmelige venn oppfylle dette får ho seg nok en venn for livet!![:D]

Oppdaterer hvis ei kjæm på mer![;)]

Noah Leander elsker puslespill så det ønsker han seg helt sikkert! (20-30 brikker)
Ellers så er han kjempe gla i Postmann Pat og Lynet.
Bøker har han masser av så det ønsker han seg ikke[:)]

Han elsker å hjelpe til på huset så han ønsker seg også verktøy for å hjelpe mamma å pappa med å bygge nyhuset[:)]

I klær må han ha str 98.
Men jeg tror nok han ønsker seg leker mer enn klær[8D]

Klær i str 104 :)

Ellers har han liksom ikke de største favorittene:p
Det han leker mest med er togbanen.
Veldig glad i dora til mammas store fortvilelse :p
Liker og leke doktor :)

Ellers vil alt falle i smak, vi blir glad for alt:)

[:)]

Oioi, niko har sååå mye leker at det er ikke plass i lille stua vår snart [8D]
Men OM det skulle bli leker, er doktor-sett noe han ikke har [;)] Eller butikkleke, sånn kasseapparat kanskje [:D]
eller kanskje stasjon eller noe sånt til togbanen (brio) han har masse tog, vogner og vanlige skinner, broer og tuneller og en ferje til den, så noen hus og kule skinner, kraner, dreieskive eller sånne ting hadde vært no [:D]

Ellers elsker han byggmester bob, brannmann sam, rorri racerbil, toget thomas og vennene, og sånne ting, en skikkelig guttegutt [8D]
Høyes av ALT elsker han annleggstrafikk, til mammans stire fortvilelse, det går i store lastebiler, gravemaskiner, dumpere, osv HELE dagen [8D]

Mamman ønsker han klær, da i str 104/110, joggedresser i college-stoff, sånne litt tykke vet dere?? helst uten hette men det går bra med også [;)] gensere er noe som går mye av her i huset, men han har bare tynne... så mamman må nok shoppe litt før vinteren kommer [8D]

Men vi ønsker ikke dvd-filmer, han drukner i filmer hjemme og jeg liker ikke at han ser så mye på film igrunn [8D] og en ny film ville da innebære mere mas [8D]

Esther ønsker seg klær 104 ( bukser og gensere, litt tøffe)
kanskje noen spenner
Puslespill
mummi trollet er også meget poppulært
og Elefanter hehe

Ellers tror jeg vil blir glad for alt jeg

Husk å skrive ønskeliste[:)]

Kaspar Andreas bruker str 98 i klær, så han må nok etterhvert ha str 104 [:)]

Av leker er han veldig glad i Elias (av de lekebåtene har han Elias og Tråle).
Ellers bruker bøker å være bra, da med historier i [:)]

...kommer dessverre ikke på mer i farten, men skal oppdatere så snart jeg kommer på noe mer [;)]

Matheus er super kreativ, så noe som faller inn under kreativitet hadde vært fint.

elsker å lime, klippe, holde på med glitter, perler osv.[:)]

[:)]

Er vanskelig å ønske seg leker til Hannah, da hun kun leker med dukken sin.

Men av klær så trenger hun ullbody og joggedress (u/hette) i str. 92

Ellers er hun glad i bøker, spesielt om dyr eller kjøretøy

Ja, også sånn barnevennlig neglelakk. [:D]

Back
Topp