ØNSKELISTE, hemmelig sommervenn

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Venter på en adresse, men i mellomtiden kan vi jo komme med noen ønsker
Husk at gaven skal ha en verdi av ca 250 kr + porto.

 
Mine ønsker:
Jeg vet ikke om det skjuler seg en gutt eller en jente i magen, så kanskje greit å vente til den kommer ut med å ordne gave til meg :)

Jeg er fan av mykt og deilig. Motstander av dongerybukser og klær med hette til spedbarn. Får ingen liten baby, så 50 og 56 er neppe vits.
Er glad i alle slags farger :) 

(og hjemmelaget er GULL!!!)
 
Jeg venter ei jente sier dom, og je håper de har rett ellers så blir han veldig feminin en periode. 
de sier hu skal være ca 5% under snittet, men mulig 62 er det sikreste hvis man skal bruke det litt :) 
Som Gollemor er jeg gla i alt mykt som er skikkelig "baby" syns ikke spes om denne jeans moten.... men kosekluter/bamser og biteleker er oxo bra :) 

p.s håper ikke det er min adresse du savner, jeg sende den til deg på en p her 
 
Neida :)
Hun jeg mangler adressa til, er nok midt i- eller akkurat ferdig med fødsel, så gir henne et par dager :)

Tar trekning i kveld uansett, så sender jeg info til de fleste da.
 
Fikk en stor gutt på 5kg! :) Jeg liker best komfortable klær :) Elsker heldresser! :) Har mye i de minste str,så helst fra 74 og oppover. :) Ull er alltid like kjekt å få! :) å om min hemmelige venn skulle være en kreativ sjel,så er det jo veldig kjekt med hjemmelaget :)
 
Vi har det meste av det praktiske til lillebror, så jeg tror jeg ønsker meg en baby-leke av noe slag..?
Ikke bamser, for det flyter det over av her i huset etter storesøster. 

Hvis du ikke finner noe som passer får man jo aldri nok tøy :-)
 
Vi har det meste av det praktiske til lillebror, så jeg tror jeg ønsker meg en baby-leke av noe slag..?
Ikke bamser, for det flyter det over av her i huset etter storesøster. 
Hvis du ikke finner noe som passer får man jo aldri nok tøy, og er du en strikke-guri er det utrolig koselig med noe hjemmelaget... :-) 
 
Her ventes ei lita jente, har to gutter fra før så setter pris på noe feminint. sengetøy til vogndyne er fint (ikke så gla i rent rosa, kombinasjon er ok.. finnes så mange fine farger til jenter) Kjoler er også på ønskelista, liker blonder og blomster, luer, Pysjamas ønskes også.

str.. 62 tenker jeg!
 
Fikk ei knøttlita jente til, så vi har alt etter storesøster, men liker veldig godt søte babyklær og det meste av farger. Speil hvor ho kan se seg selv i, er det eneste jeg kan komme på. 

Ellers liker jeg overraskelser:)
 
Er veldig fan av willow tree figurer, ellers er ting til babyen alltid positivt. Har født ei jente. Gjerne klær som kan brukes høst og tidlig vinter da jeg har mye sommer tøy
 
jeg har ei jente som vokser raskt, men jeg er fan av veldig søøøte klær (newbie har mye fint)
liker bukser med knapper mellom beina som er praktiske,
liker ikke knapper bak og hetter.
men jeg liker det meste=) elsker hjemmelaga ting:D
sånn vogn leke har jeg ikke så det er også gøy!=)
 
Ønsker gjerne klær å vokse i (62 eller større), trenger ikke være rosa - men heller ikke blått :P. Vi har mer enn nok tepper/pledd. Smokker og bamser ønsker vi oss heller ikke. Hvis jeg skal si noe spesifikt så ønsker vi oss kanskje den berømte giraffen Sophie, eller noe som kan være blikkfang i vogna. Hårbånd/hodepynt driver vi og snuser på på nettet også, det ønsker vi oss så lillejenta kan pynte seg litt :-)
 
Fikk ei jente.. Vi har nok klær i 56/62 str! Babytepper flyter det over av..

Vi ønsker oss kanskje noe smått av leker som kan være et blikkfang, en søt jakke som kan haes på når vi skal i butikken/gå tur og små turer (uten hette!) Kanskje et sånn søtt pannebånd..
Er veldig glad i alle farger, kanskje ikke blått og grønt..
Hjemmelaget er alltid koslig, enten det er klær, eller pynt..

Jeg elsker overraskelser, så bare og bruke den =D
 
Jeg blir glad for det aller meste, men av klær vil jeg helst ha myke, praktiske plagg som tåler noen runder i vaskemaskin og tørketrommel. (Jenta er storgulper...) Farger er ikke så nøye, siden jeg har både jente og gutt. De bruker fortsatt str. 50, men vi må nok snart over på 56. Ellers hadde det vært fint med leker av noe slag. Vognpynt, smokkelenker ol har vi heller ikke.
 
Må ikke vi glemme denne folkens! :) mener det fortsatt mangler noen som ikke har kommet med ønske :)
 
Back
Topp