Ønskeliste hemmelig julevenn :)

Ull er gull :)
Liker og veldig godt hele dresser (helst uten hette)
Hjemmelaget er heller ikke å forakte ;)
Leker har jeg igrunn rikeslig av :)
 
Ønsker i str 74 :) Hater glidelåser, dongeri, hetter og snekkerbukser ;) Er litt sær ja ;) Også har jeg en gutt!


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Christina bruker str 62/68 nå, så jeg tror str 74 er mest safe på henne :) Spørs litt i forhold til om klærne er store eller små i størrelsen..

* Ull har vi lite av, så det ønsker hun seg!
* Også synes jeg det er så morsomt og søtt med skikkelig søte/stilige kles-sett.
* Pysj med føtter! Hun har snart vokst ut av alle de hun har i 68.
* Og er man av den kreative typen er selvfølgelig hjemmelaget kjempe velkomment! :)
 
som de andre ull er gull.
liker hele dresser med fot og uten hette.
men bruker det meste, men IKKE olabukser..... syns ting som er mykt og behagelig er mest praktisk.
ønsker a str 74.
leker er det vist nok av, men små myke kosefiller/bamser er greit.

og såklart er det noen ivrige sjeler der så er hjemmelaget genialt. :)
 
Mali ønsker seg klær!
74/80.
Ikke hette, ikke dongery. Så mykt og deilig som mulig :)
Ikke dødningeskaller og denslags.
Farger er valgfritt :) Eller, helst ikke hvitt-hvitt. Det blir aldri hvitt-hvitt særlig lenge :p
Hvis pysj, ikke sånne som skal over hodet..
 
Ønsker oss ull vi og. Men det MÅ være med bomull innerst pga mulig atopisk hud.. Ser hun blir rød av merinoull.. Joja eller nameit har denne typen ull.

Elllers er ikke vi heller fan av hetter, gensere, og dongeri.

Synes snekkerbukser/heldresser uten føtter er søtt, men da må det være knapper sånn at man får skifta bleie lett. Og mykt stoff.

Liker godt nameit sine klær.

Og så elsker hun storebror sine bamser til storebrors fortvilelse, så hun burde vel hatt noen selv. Gjerne med litt friske farger.

Ellers har vi ingen spesielle ønsker ;)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Her ønsker vi oss også ull :) Nå bruker hun str 62 (snart 68). Så klær i str 74 er det vi ønsker oss. Greit å ha noe hun kan vokse inn i. Sparkebukse er også kjekt (men jeg er heller ikke så fan av stive dongeribukser ++)

Ellers ønsker vi oss leker fra 6 mnd og oppover (har ingenting av dette) :)

Dette her er jo kjempe koselig, gleder meg til å få tildelt en jeg skal kjøpe til ;)
 
vi ønsker oss klær i str 74. Ikke bodyer, for det har vi mye av. Ellers er jeg ikke kravstor i det hele tatt. Bruker alt.

Kanskje leker med litt lyd i, eneste som storesøster ikke fikk da ho var baby.

Har jente forresten
 
Som sagt over, ull er gull =) Ønsker en sånn ull-lue man drar over hode, med hals liksom.. Er veldig usikker på lue størrelser, men har kjøpt 1 nå i 44 tror jeg xsmile19 Hu bruker i allefall 74 i klær.. er snart 6 mnd.. Har det meste av klær..
Leker er fint også da =) En ragle eller noe =P

Hvis ikke er vi glade i sånne veggmerker, ikke ord, men blomster, prinsesser, bier å sånn... hehehe...
 
Har ei jente:)
Ønsker klær i 74 og opp. (hun bruker 62-68 nå men har alt hun behøver i den str.:)
Er glad i ulltøy, hjemmelaget synes jeg også er supert, leker ++ har ingen spesielle ønsker utenom: om det er tøy må det være mykt og bevegelig (praktisk å bruke, ellers blir det ikke brukt) (*luer og votter behøver vi ikke)
 
Har jente.
Evt klær i str 74/80 og oppover. Er glad i ull generelt, men gjerne ullpysjamaser.
heldrakter uten føtter i behagelig stoff. Liker ikke klær med hette, gensere og dongeriklær. Newbie klærne fra kappahl står høyt på listen :)
evt leker i tre og fra 6 mnd +
hjemmelaget er alltid stas :)

dette blir kjekt, gleder meg som en unge xsmile9
 
Har jente og gutt, så her er det fritt frem :) Velg selv om du vil gi til en eller begge eller felles. Vi blir glade for alt, men bamser har vi mer enn nok av. Klær ønsker vi i str. 74, og helst myke, praktiske og behagelige plagg :) Leker har vi ikke i overflod, så der går alt, så lenge det ikke har HØY lyd. Vognpynt har vi heller ikke :)
 
Esther ønsker seg klær str 74.
Bodyer, strømpebukse, sikkleskjerf, pysj med fot og andre praktiske inneklær.
Gjerne joggedress, men uten hette.
 
klær i str 74 - 80.
Bodyer, strømpebukse, sikkleskjerf, pysj med fot og andre praktiske inneklær.Joggedress. Ullplagg. Joha lue.
 
Jeg har en gutt, og vi ønsker oss:

-Bodyer, strømpebukser, bukser, pysjamas i str. 80-86
-Sokker med skliprikker under som passer fra 6 mnd.
-Ullsokker/ tøfler e.l. som passer fra 6 mnd.
-Gjerne ullplagg
-Smykkeskrin (Aner ikke hva det koster, men det var det eneste vi ikke fikk til dåpen :p)
-Leker går også an. Han er litt sånn "det enkleste er ofte det beste".


Er ikke så kravstor, men liker ikke stiv dongeri, hetter, dødningshoder o.l., og bukser som er stramme i livet.
 
Victoria ønsker seg klær str 74 og oppover. Veldig glad i kjoler. Også ønsker hun seg leker, bilstolleke og vognpynt som er laget av perler eller likn.
 
Vilja sin ønskeliste:
  • Nuk tutekopp med myk tut
  • Sengesett str. 80*100
  • Hjemmelagde ting er topp! (Votter/sokker og alt mulig egentlig.)
  • Grøtskåler og plastskjeer
  • Lilleba halstørkle og Lillaba koseklut.
  • Klær i str 74/80, helst ull.

Jeg er "allergisk" mot Hello Kitty, Disneyprinsesser, Bamse og sånne ting, liker duse farger og myke stoffer, hvit, beige, gammelrosa, lavendel, dus mintgrønn og brunt er favorittfargene. Ellers er jeg ikke så sær altså :)
 
Back
Topp