Ønskeliste hemmelig høstvenn

¤LinnPinnSukkerspinn

Betatt av forumet
Her kan jo dere som melder dere på skrive om dere har noen ønsker, evt str og kjønn på barna.

Det høres veldig koselig ut, selv om jeg aldri har vært med på dette og ikke vet helt hvordan det foregår? Vil gjerne være med, hvis det blir noe av [:)]

Jeg har en gutt, har bruk for klær i str 98/104 evt 2-3 år. Liker det meste, men ikke dødninghoder, Spiderman, Star Wars og sånt... Veldig glad i ull [:)] Liker klær med mye farger!
Har også nok luer, votter o.l, men ull-sokker/lester trengs [:)][:)]

jente her[:)]
vi har en del klær i str som hun bruker nå, men har begynt å kjøpe litt i str 98(/104), en lang snuppe[:)]
så klær ønskes i alle varianter, spesielt ull til vinteren og (ull)nattpysjer.
har NOK sokker, luer, votter, skjerf og hansker, så det ønsker vi ikke[:D] (måtte bare skrive det, for vi har absolutt nok[:D][:D][:D])

av leker så trenger hun nye tegne/malesaker, elsker duplo så det trenger vi mer av med tiden, gjerne figurer osv... ikke bare klossene. kanskje en sangbok med kjente barnesanger?[:)]

kommer jeg på noe mer, så oppdatere jeg her i tråden[:)]

Gutt her da.

Trenger bukser som er foret ,ull pysj eller noe annet fint.[:D][:D] Må bare si at vi ikke er så glad i dødningshoder, Spiderman, Star Wars og sånt vi heller.[8D]

gutt som bruker str 98 [:)]

gjerne i ull, men bodyer eller bukser med litt tøff logo på går bra [:D]
votter og luer har vi nok av, og skjerf bruker han ikkje [:)]

[:)]

ORIGINAL: ¤LinnPinnSukkerspinn

Her er skuffene så full av klær til min lille prins, at vi ikke får de igjen, og siden han har en storebror så har han klær i de neste str også! Han er veldig glad i billedbøker, enkle puslespill etc. Han elsker alt av kjøretøy så kansje en billedbok med kjøretøy i???? hmmm dette var vanskelig gitt [8D]

Back
Topp