Ønskeliste baby

Lego

Forumet er livet
Marslykke 2016
Her kan vi skrive ned ting vi ønsker oss til marsbabyene :)
 
Duplo
Treklosser
Tredyr
Ulltøy str 80
Tova tøfler
Lillelam dress & lue
Blafre termos
Sky spisebrikke
Design letters klosser
Design Letters skål
Knagger fra sebra
Sengetøy DL / Ferm
Plantoys brannstasjon/biler
Waldorf tøydukke
Pyjamas eller body fra Lilleba
Hva skal du bli når du blir stor?
 
Så lurt! Tenkte faktisk i dag på at vi manglet en slik tråd ;-) Gleder meg til å lese hva dere skal ønske dere til de små. Jeg er nemlig litt tom, utenom leker for 12mnd alder (men ønsker ikke at hun skal "vasse" i leker).
 
Vi har jo så massr av leker etter storebror, men har kommet på følgende :
Bilstol
Babybøker
Hårbørste
Smekke
Nøstebarn skinntøfler med fugl på
 
Håper dere kommer med masse gode ønsker, for her er det litt tomt.

Ønsker leker i 12 mnd+
Gåvogn
Gavekort til klær, for det er så vanskelig med klær når man ikke vet hvilken størrelse de vil bruke når. Mange kjøpte klær i str 68 i barselsgaver og den størrelsen hoppet han glatt over liksom.
Stonz med ullinnlegg, bare usikker på om de faktisk passer, siden han bruker 22-24 i sokker allerede.
Evt sko for å bruke ute, så han ikke blir kald når vi er ute å går tur.
Bøker
Skinntøfler
Ullklær i str 86

Kan de leke med Duplo allerede? Ser på mange av eskene så står det 1,5-2 år på. Alltid tenkt på Duplo som kjekke babyleker
 
Håper dere kommer med masse gode ønsker, for her er det litt tomt.

Ønsker leker i 12 mnd+
Gåvogn
Gavekort til klær, for det er så vanskelig med klær når man ikke vet hvilken størrelse de vil bruke når. Mange kjøpte klær i str 68 i barselsgaver og den størrelsen hoppet han glatt over liksom.
Stonz med ullinnlegg, bare usikker på om de faktisk passer, siden han bruker 22-24 i sokker allerede.
Evt sko for å bruke ute, så han ikke blir kald når vi er ute å går tur.
Bøker
Skinntøfler
Ullklær i str 86

Kan de leke med Duplo allerede? Ser på mange av eskene så står det 1,5-2 år på. Alltid tenkt på Duplo som kjekke babyleker
F leker masse med duplo :) greier jo ikke å bygge med de, men fine farger og grei str å få godt tak i, og greier IKKE å svelge noe :)
 
F leker masse med duplo :) greier jo ikke å bygge med de, men fine farger og grei str å få godt tak i, og greier IKKE å svelge noe :)

Jeg mente største holdt masse på med lego i denne alderen, så skjønner ikke hvorfor alle eskene begynner på 1,5 år?
 
F leker masse med duplo :) greier jo ikke å bygge med de, men fine farger og grei str å få godt tak i, og greier IKKE å svelge noe :)

Åh, jeg skal ut å kjøpe duplo.
Har tenkt de er for små, men det er jo som du sier. De bygger kanskje ikke, men fine farger og mini her elsker å dunke ting som lager lyd :happy:
 
Åh, jeg skal ut å kjøpe duplo.
Har tenkt de er for små, men det er jo som du sier. De bygger kanskje ikke, men fine farger og mini her elsker å dunke ting som lager lyd :happy:

Det er nok en stund til de begynner å bygge, men jeg også tenkte at de er fine å se på og det er morsomt å klaske ting sammen for lyden, ja og ikke minst kaste ting rundt seg. Så reagerte på at det sto fra 1,5 år. Kan liksom ikke komme på at det gjorde det for 7 år siden.
 
Vi har så mye etter storesøster og som hun leker med enda. Men påfyll med duplo og klær er kjekt :)
 
Akebrett med rygg, togbane fra Brio og Duplo står øverst på ønskelista til Johan! Han ønsker seg ikke klær, for det har han nok av :p med mindre det er noe hjemmestrikket, for det kommer alltid godt med!
 
1. Duplo
2. Bestikk fra serien til eikbarn, hjertevenn
3. Personlig teppe
4. Ulltøy i str 80-86
5. Kivat babylue med ører
6. Fødselstavle
 
Back
Topp