Ønskeliste 2 årsdag! (ALLE må svare :P)

*FruM*

Elsker forumet
Jenta mi blir 2 år 11. juni og vi skal ha selskaper den helgen. Flere har begynt å spørre hva hun ønsker seg, så jeg trenger MASSE tips - så fint om ALLE svarer :P Hehe!

Hun har ting som dukkevogn, lekekjøkken, huske, badebasseng osv...

Hun får trehjulsykkel av oss, også vet jeg hun får en sklie av onkler og tanter.

FORSLAG til ting hun kan ønske seg mottas med STOR takk! Hva har deres 2-3 åringer likt å leke med?

Nathaniel ønsker seg duplo(får ikke nok) og sommerklær. Ellers har han lissom "alt"

først GRATULEER SO MYKJE PÅ FORHÅND TIL BURSDAGSJENTO=)

aldri noe lett med sånne bursdags presanger..:) høres ut som ho har mykje då.. om det er "billige" eller "dyre" gaver du tenker på veit eg jo ikkje, men fks junior seng? er ikkje sikkert jento di trenger det enno, men er no ein ting å ønske seg(bedre til bursdag enn jul) klesskap? gyngehest? leke data( så får du ha din i fred:p) duplo, brio togbane, biler (har forstått det sånn at noen jenter liker godt biler når de er så små.. men bør kanskje ikkje si det til så mange..:p)  trampoline.. (de har sånne små og)

ULLUNDERTØY:D kjeme eg te å ønske til min 2 åring.. er så greit å ha klart til vinteren:D

kan hende det er fordi det er så seint at eg kom på dette men koffor ikkje?:p LOTTO KUPONG:) trenger jo penger ettekvart ho og:) 
nja det var vel det eg kom på i farto.. lykke til med feiringo:))

Jeg ville ønska henne ullklær og gode ytterklær. Sånne ting er jo dyrt og greit om man slipper å kjøpe alt selv:-) Unger bør jo ikke ha alt for masse leker :-p

smykkeskrin,dukkeklær, male/tegnebøker,tegnestifter,fingermaling, klær t evet.barnehagestart, koppestell

Har sinnsykt mye fine sommerklær i butikken om dagen da.. :)) Min lille, som er litt yngre elsker å leke med vesker,trillebåren sin, handlevogn med mat i, alt med hjul egentlig.  Ellers ville jeg ønsket meg ting jeg eventuelt trengte til barnhagen til høsten igjen..

Hadde ønsket cd spiller, bøker, mere duplo, flere togbanedeler, vannleker til sommeren, ballbinge? huske, sparkesykkel med 3 hjul, utkledningstøy, formingssaker osv :)

Hoppehest
Balanse sykkel

Termos, sovepose, liggeunderlag, trillekoffert, toalettmappe. Praktiske ting altså. Ellers ønsket vi togbanedeler, duplolego og cder med barnesanger.

Mi 2 åring fikk:

Penger

Klær

Lekekjøkken fra ikea

Porselens kopper og skåler

Tilbehør til kjøkkenet

Smykker

CD spiller

Balansesykkel

Forkle og grytekluter/votter fra Kid

Toalett mappe med litt stæsj i.

Truser

Bamse (noe vi har overflod av hehe)

Hårpynt

Takk for mange gode tips, har fått mange flere ting på listen nå som jeg absolutt ikke hadde tenkt over!

Flere forslag?

Har hun dukkehus kan man ønske seg utstyr til det. Evt figurer ting som du samler på til henne eller hun samler på? Bøker, feks fra Astrid Lindgren, Anne cath vestli, michael ende. Klassiske DVDer Disney, Lindgren ol.

her leker hun storsett med dukker.. dukkeseng, stellebord til dukken, dukkeklær-alltid popp om hun liker dukker:)

klosser
togbane
mat og dill til kjøkkenet
sommerklær
veske
prinsessekjole( min eeeelsker sånt)

Tjaa.. Disney Klassikerne er jo fine å begynne å samle på. Ellers så kansje noen uteleker er fint nå på sommeren? Ball er alltid gøy å leke med. :) Kansje med et lite fotballmål også?
Hvis dere har plen iallefall..

Back
Topp