Ønskegull

Gikk veldig bra :D er så lykkelig <3 oppdaterer med bilder og mer info litt senere, er ikke hjemme igjen enda, å nå må vi jo stoppe hos div familie og vise fram stoltheten vår før vi drar hjem :D

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Gikk veldig bra :D er så lykkelig <3 oppdaterer med bilder og mer info litt senere, er ikke hjemme igjen enda, å nå må vi jo stoppe hos div familie og vise fram stoltheten vår før vi drar hjem :D

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
Haha så bra:DVar d jeg skrev på skjult også at dere sikkert hadde mye stopp på turen opp igjen;);)

Har jeg gått glipp av den oppdateringen eller ble det senere enn antatt? :D

ImageUploadedByBV Forum1400849469.690388.jpgImageUploadedByBV Forum1400849480.288835.jpg
her er lille vår <3 syns vi fikk veldig flotte bilder! Damen vi var hos på sykehuset var helt super :) cystene jeg hadde på eggstokken var også forsvunnet :D så dette ble en kjempefin dag :) :) Var deilig og se lille røre på seg og hjertet slå, nå vet jeg at alt er ok selv med veeldig lite symptomer. Også er det veldig hyggelig her med alle lykkeønskinger og alle som tenker på meg! Tusen takk :)

Åååh se der :D

Jeg gleder meg allerede vilt til neste ultralyd jo flere fine bilder jeg ser :D

Åååh se der :D

Jeg gleder meg allerede vilt til neste ultralyd jo flere fine bilder jeg ser :D
Det var sååå gøy! Fikk filmet med telefonen også, så har video av at lille ligger og spreller med armer og ben :D er super herlig <3

Så fine bilder dere fikk:) Morsomt å se..Skal ikke klage om man har lite symptomer..Har ikke så mye jeg heller..Trøttheten tar knekken på meg

Hehe, ja ikke sant! :D

Back
Topp