"Ønskebrev"

Sol & Måne

Forelsket i forumet
Noen her som har tenkt å skrive et "ønskebrev" og ta med seg på føden?
Har lest at noen skriver sine ønsker ned på et ark og tar det med seg for å være sikre på at de skal få den fødselen de ønsker.
Jeg har ikke gjort dette de to andre gangene og likevel fått det så og si som jeg vil, men lurer på om jeg skal prøve å skrive et sånt brev nå. Ikke så mange ønsker jeg har da, utenom at jeg ønsker ikke å ligge på rygg når jeg føder og at babyen ikke skal få på seg papirbleie -vi skal bruke tøybleier.
Hva gjør dere?

Eg har ikke tenkt te å skriva noe ønskebrev, tenke det at viss ikke eg klare å snakka for meg sjøl så har eg ein samboar som snakke for meg. Han vett om tankane mine rundt fødselen. Klarte å gi ganske godt uttrykk for mine meinigar sist, så satse på detta denna gang og ;)

Gjorde det sist gang, men det ble aldri tatt ut av fødebagen. Var kommet så langt i fødselsforløpet at det ikke lenger var noe poeng. Dropper det denne gang.

Jeg har gitt mannen beskjed, men har også skrevet ned noen punkter. Da vet han det, jeg det, samt at det er nedskrevet. Skulle være trygg da ;)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Neeeh... Tar det som det kommer, om det er noe får jeg gi beskjed. Hvis ikke får det seile sin egen sjø, hehe :)

Aha, hehe, er så mange JM som blir nevnt ved navn :D Håper de har navneskilt ;) Hadde Anna sist, veldig koselig hun også! Det vil si, veldig rolig, sa ikke så mye tror jeg, og jeg ville heller ikke snakke, bare få det gjort :P

Jeg skrev sist, men det ble glemt igjen hjemme.. Men fikk oppfylt mine ønsker likevel :) Denne gangen har jeg jo fått skrevet ned det viktigste av ønsker på innskrivingspapirene som er sendt til sykehuset, og det er ikke så mange ønsker bortsett fra at jeg ønsker å prøve vannfødsel hvis det er mulig :) Har også skrevet at jeg ønsker epidural hvis jeg synes at smertene blir helt uutholdelige, så har helgardert meg :p hehe.. Lurer også på om jeg skal si når jeg kommer dit at jeg vil de skal vente med å klippe navlestrengen til den har sluttet å pulsere (vil da også informere sambo om dette slik at han kan si det også) :) Hadde også ei suuuuper jordmor sist så håper hun er der (SUS)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Har ikke hatt det med noen av de andre. Men denne gangen har jeg vært på samtale på sykehuset. Så de har skrevet ned hvordan jeg vil ha det:) så da regner jeg med at de leser det når jeg kommer:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Back
Topp