Ønskebrev til føden

Bruker52cb

Attpåklatt
Er det noen som skriver ønskebrev og har lyst til å fortelle litt hva de skriver? Jeg står nemlig litt fast;) Jeg har skrevet at jeg ønsker vannfødsel, ikke smertestillende, at jeg har vært deprimert under svangerskapet og at vi derfor ønsker familierom (får vanligvis ikke det når det er nr tre...) eller at jeg iaf skjermes etter fødsel. Jeg får hetta av tanken på å dele rom med andre. Også har jeg skrevet at jeg er engstelig for at navlestrengen klippes for tidlig. Jordmor sa at det var helt i orden å skrive det siste;)
 
Har ikke gjort det med noen, så jeg tror ikke jeg kommer til å skrive denne gang heller. Men jeg synes du har fått med ting som høres ut til å være viktige for deg! Er det annet du bekymrer deg for/ønsker deg? Er det noe du er engstelig for at JM skal si/gjøre? Kanskje vet du at du trenger litt "hard/streng" hånd om du mister grepet-eller er det nettopp det som gjør ting verre? Er du redd for å få for lite "hjelp"/oppfølging på barsel eller ønsker du at de skal blande seg minst mulig? Bare forslag til ting du KAN ta med dersom det betyr noe for deg. Lykke til!!!
 
Back
Topp