Ønskebrev det samme som

Lillemor21

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Augustmødrene 2014
Er ønskebrevet det samme som helse i dette svangerskapet skjemaet? Der siste rubrikk er spesielle ønsker/behov ?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg fikk sånn brev fra ahus som jeg skulle fylle ut. Ang hvordan jeg så for meg fødsel, hva de kunne gjøre for at det skulle bli som jeg ønsket etc. Men det fikk jeg ikkw fra Riksen (hadde egentlig plass der) så er nok forskjellig. Men du kan skrive ditt eget å ha med og gi når du kommer inn, litt lettere å tenke klart før riene kommer :)
 
Jeg fikk sånn brev fra ahus som jeg skulle fylle ut. Ang hvordan jeg så for meg fødsel, hva de kunne gjøre for at det skulle bli som jeg ønsket etc. Men det fikk jeg ikkw fra Riksen (hadde egentlig plass der) så er nok forskjellig. Men du kan skrive ditt eget å ha med og gi når du kommer inn, litt lettere å tenke klart før riene kommer :)
Ja for tenker at den jeg fyller ut nå, den skal jeg jo sende inn i uke 36. Også sa jordmor på sykehuset i går at det er bra å skrive ned ekstrabehov, som ekstra ultralyd for hoftene osv.. Ja begynner allerede å være ganske amøbe i hodet så kanskje greit å skrive ned når man husker det :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Fødebrev (?) skrev jeg bare på et eget ark sist og sendte sykehuset.. Inneholdt ønsker og hvordan jeg så for meg fødselen. Ønsker som feks smertelindring, badekar, at far skulle klippe strengen, at de skulle tørke babyen før jeg fikk den på brystet. Denne gangen har jeg ikke skrevet noe fødebrev fordi jeg har ingen plan denne gangen. Hadde en samtale med jordmor ang fødselsangst hvor hun skrev ned en del ting vi snakket om, som hun sa skulle være som et fødebrev.
Har ikke fått noe skjema fra sykehuset annet enn helseopplysninger som ble sendt inn rundt uke 20..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp