Ønske seg noe til jul?? Hva da?

R

RoseBusk

Guest
jeg har blitt spurt hva jeg ønsker meg til jul og jeg vet faktisk ikke. voksne har jo alt, trenger ikke noe og det jeg har lyst på kjøper jeg selv.
 
Begynn å samle på noe, så har du alltid noe å ønske deg :)
 
Vi har sagt vi ikke ønsker oss noe, heller donasjon til prematurforeningen i år :)
 
Ønsk deg opplevelser med dine nærmeste. Enten det er kinoturer, konserter, eller en topptur, eller en filmkveld, eller at dere gjør noe for noen andre sammen. :)

Donasjoner er også flott. :)
 
Jeg ønsker meg en hel natts søvn. Altså at noen tar ungene en natt.

Så tipper jeg får sengetøy eller kunstbilder i stedet [emoji23]
 
I år ønsker jeg penger som kan brukes til å innrede for... holder på å pusse opp i big time og trenger nye gardiner etc men må bli ferdig med oppussing før jeg er klar til det...
 
Vi har sluttet (for er par år siden) å både få og gi gaver til de voksne i familien nettopp på grunn av dette. Er kun barna som får gaver i hele familien [emoji4] (vi fikk barn i år).
 
Om det er noe vi trenger så ønsker vi oss det, f.eks nye kjeler. Også har jeg gjerne ønsket meg garn o.l. Vi har ikke den luksusen at vi har råd til å kjøpe det vi har lyst på, og vi har ikke alt. Ellers er vel opplevelser/konsertbilletter o.l fine gaver :)
 
Jeg ønsker med Kari Trå ull trøyer..
 
Om det er noe vi trenger så ønsker vi oss det, f.eks nye kjeler. Også har jeg gjerne ønsket meg garn o.l. Vi har ikke den luksusen at vi har råd til å kjøpe det vi har lyst på, og vi har ikke alt. Ellers er vel opplevelser/konsertbilletter o.l fine gaver :)

Sånne ting setter jo folk veldig pris på å gi også :) Vi fikk kniver og kjelesett et år, var gull verdt.
 
Om det er noe vi trenger så ønsker vi oss det, f.eks nye kjeler. Også har jeg gjerne ønsket meg garn o.l. Vi har ikke den luksusen at vi har råd til å kjøpe det vi har lyst på, og vi har ikke alt. Ellers er vel opplevelser/konsertbilletter o.l fine gaver :)
Vi (les jeg) ønsker oss nye dyner, en ny gryte (kjøpte komfyr med sånn topp som man trenger spesielle gryter til, navnet på det falt helt ut nå:p).
Veldig greit å kunne ønske seg slike ting man faktisk trenger, når man faktisk trenger det vel og merke :D
 
Sånne ting setter jo folk veldig pris på å gi også :) Vi fikk kniver og kjelesett et år, var gull verdt.
Det er helt topp syns jeg ihvertfall. Jeg liker å gi ting folk trenger, istedenfor masse dilldall som bare blir plassert på en hylle. Har selv fått stekepanne o.l selv om vi ikke hadde det på ønskelisten, men den har blitt godt brukt. Raclette derimot, ikke like mye brukt... :p
Vi (les jeg) ønsker oss nye dyner, en ny gryte (kjøpte komfyr med sånn topp som man trenger spesielle gryter til, navnet på det falt helt ut nå:p).
Veldig greit å kunne ønske seg slike ting man faktisk trenger, når man faktisk trenger det vel og merke :D
Induksjon :) har det nå, men ikke i det nye huset, men vi fikk det selv i julegave det året vi flyttet hit.
De er veldig slitt nå, så trenger nye kjeler
 
Vi (les jeg) ønsker oss nye dyner, en ny gryte (kjøpte komfyr med sånn topp som man trenger spesielle gryter til, navnet på det falt helt ut nå:p).
Veldig greit å kunne ønske seg slike ting man faktisk trenger, når man faktisk trenger det vel og merke :D

Dyner og puter fikk vi ifjor, var den beste gaven!
 
Det er helt topp syns jeg ihvertfall. Jeg liker å gi ting folk trenger, istedenfor masse dilldall som bare blir plassert på en hylle. Har selv fått stekepanne o.l selv om vi ikke hadde det på ønskelisten, men den har blitt godt brukt. Raclette derimot, ikke like mye brukt... :pInduksjon :) har det nå, men ikke i det nye huset, men vi fikk det selv i julegave det året vi flyttet hit.
De er veldig slitt nå, så trenger nye kjeler
Takk, der var ordet! :D ting må jo byttes ut av og til ja :happy:
 
Jeg elsker å få gaver. Blir faktisk litt lei meg om kun barna skal få gave. Joooda. Selvsagt elsker jeg at de får gaver og gleden i deres ansikt. Men jeg liker å få gaver jeg også. Om det så er bare få ting. For jeg får bare en brøkdel i forhold da.

Jeg har ønska meg fra svigermor ymse strikkebøker.
Fra min mor en retro skittengul vase.
Fra min farmor en plakat med hjemstedet mitt på.
Fra svigerfar vet jeg ikke. Får jeg og mannen bli enige om sammen. Da det er hans far og han gir samla gave.
Ellers har jeg alltids ønska penger til tatoveringer og slikt også jeg. Eller til møbler. Om jeg ønsker noe, har jeg ikke den luksusen at jeg kan bare gå å kjøpe det. Jeg må spare. Og det gjerne lenge også.

Barna lager jo som regel noe da.
Mine søsken vet jeg ikke. Da de kjøper/lager noe - hu ene tipper jeg syr en kjole da. Hu er proff i det [emoji39] Vi har en liten avtale i det da. Selv om meninga var at kun barna skulle få. Vi syns det ble stusslig for oss selv [emoji849][emoji23]
 
Bruker å ønske meg ullsokker :p og evt bøker jeg har lyst å lese.
 
Jeg elsker å få gaver. Blir faktisk litt lei meg om kun barna skal få gave. Joooda. Selvsagt elsker jeg at de får gaver og gleden i deres ansikt. Men jeg liker å få gaver jeg også. Om det så er bare få ting. For jeg får bare en brøkdel i forhold da.

Jeg har ønska meg fra svigermor ymse strikkebøker.
Fra min mor en retro skittengul vase.
Fra min farmor en plakat med hjemstedet mitt på.
Fra svigerfar vet jeg ikke. Får jeg og mannen bli enige om sammen. Da det er hans far og han gir samla gave.
Ellers har jeg alltids ønska penger til tatoveringer og slikt også jeg. Eller til møbler. Om jeg ønsker noe, har jeg ikke den luksusen at jeg kan bare gå å kjøpe det. Jeg må spare. Og det gjerne lenge også.

Barna lager jo som regel noe da.
Mine søsken vet jeg ikke. Da de kjøper/lager noe - hu ene tipper jeg syr en kjole da. Hu er proff i det [emoji39] Vi har en liten avtale i det da. Selv om meninga var at kun barna skulle få. Vi syns det ble stusslig for oss selv [emoji849][emoji23]
Då enig med deg , veldig glad det fortsatt gis til voksne i vår familie
 
Back
Topp