Ønske seg et barn til...MEN..

*p!nk smile*

Forumet er livet
Vi ønsker oss et barn til snart..MEN fikk meg fast jobb for ikke så lenge siden[:)] Føler det blir så feil nå?? Men det "passer" vell aldri for en arb plass at noen blir gravid...bør jeg nevne det for sjefen??[:)]

Jeg var mye kvalm i mitt forrige svangerskap ellers lite med plager[:D] (jobber i bhg)

Når jeg fikk fast jobb der jeg er nå, så ble vi prøvere etter kort tid, men da hadde jeg jobbet der som vikar et år.
Men ingen sa noe om det da jeg fortalte det.

Har egentlig ikke noe råd, men lykketil.
Så er vel kanskje ikke barnehagen den *verste* plassen og gi beskjed om sånt, kanskje. Vet ikke egentlig [8|][:)]

ORIGINAL: helen79

Når jeg fikk fast jobb der jeg er nå, så ble vi prøvere etter kort tid, men da hadde jeg jobbet der som vikar et år.
Men ingen sa noe om det da jeg fortalte det.

Har egentlig ikke noe råd, men lykketil.
Så er vel kanskje ikke barnehagen den *verste* plassen og gi beskjed om sånt, kanskje. Vet ikke egentlig [8|][:)]

Takk for det[:D]

Jeg begynte i ny jobb i April og ble gravid i Juni (ikke planlagt). Jobben tok det kjempe fint når de først fikk vite det, var da 20 uker på vei[8D]

hadde satt igang med prøvingen og fortalt sjefen det når jeg var over 12 uker eller når jeg eventuelt ble sykemeldt pga graviditeten

ORIGINAL: Mrs Lutz

hadde satt igang med prøvingen og fortalt sjefen det når jeg var over 12 uker eller når jeg eventuelt ble sykemeldt pga graviditeten

Jeg begynte i ny jobb 1. desember og ble gravid rundt 10 desember[8D] Dei tok det helt fint[;)]

hadde ikke sakt noe om det.. selv fikk ej jobb etter ej var blitt gravid. sa ikke noe ej heller.

Jeg fikk meg ny jobb i dag jeg. Var på intervju for en mnd siden, og trodde ikke jeg hadde fått jobben. Men jaggu ringte hun meg idag, og jeg begynner på jobb imorgen.
Vi starter som prøvere så fort jeg har fått tr, og tenker ikke på det i forhold til jobb. Det kan jo fort gå noen mnd før spiren sitter også.[:)] Vi prøver på 4mann vi da.

Når en arbeidsgiver ansetter en jente/dame på 20-35 år, som har 1 barn på 1-4 år, så tror jeg nok at de nesten "forventer" at hun blir gravid om ikke så alt for lenge.
Og sånn sett kan det jo være like greit å bare "få det gjort".

JEG hadde ikke sagt noe før jeg var gravid, og aller helst var over 12 uker (med forbehold om hvordan helsa er og evt sykemeldinger osv)

Jeg har også nettopp fått ny jobb, og vi har hatt det som et av noen få "mål" før vi kan starte på nr 2.
Jeg var helt frisk forrige svangerskap og studerte og jobbet masse ved siden av hele veien. Men har selvsagt ingen garanti for det neste gang..
Nå som jeg endelig har fått fast jobb tenker jeg at jeg egentlig har lyst til å jobbe litt før vi starter prøvingen, for det er en veldig spennende jobb. Så vi venter nok litt til, men ikke pga at jeg synes det blir dumt ift. jobben egentlig, men fordi jeg har lyst til å jobbe bittelitt først [:)]

Jeg hadde ikke sagt at jeg prøver å bli gravid, men hadde sagt det når spiren satt[:)]

ORIGINAL: LilleS

Jeg hadde ikke sagt at jeg prøver å bli gravid, men hadde sagt det når spiren satt[:)]

jeg fikk fast stilling etter jeg fant ut jeg var gravid med eldstejenta. Fortalte ikke noe om graviditeten før litt etterpå, ingen sure miner for det! [:)] ville uansett ikke sagt noe om at du prøver å bli gravid før du faktisk er det, har ikke jobben noe med!

i ein barnehage med mest sannsynleg ganske mangen damer så må dei rekne med at noken blir gravide.
Syns du skal følge dine ønsker eg, og ikkje tenke på kva jobben hadde sagt..deg sjølv og familie først, så jobb..[:D]
Lykke til[:D]

ORIGINAL: Oline V2

Når en arbeidsgiver ansetter en jente/dame på 20-35 år, som har 1 barn på 1-4 år, så tror jeg nok at de nesten "forventer" at hun blir gravid om ikke så alt for lenge.
Og sånn sett kan det jo være like greit å bare "få det gjort".

JEG hadde ikke sagt noe før jeg var gravid, og aller helst var over 12 uker (med forbehold om hvordan helsa er og evt sykemeldinger osv)

Takk for svar[:D] Ja hun regner nok med at det skjer om ikke lenge...[:)]

Back
Topp