Den lange veien mot nr 2..

9DPO - pp2
Har ikke testet i dag, tenkte å vente enten til i kveld før jeg legger meg eller i morgen tidlig ❤️ Håper jeg får avklart om det er skygge eller ikke hvis jeg venter litt med å teste. Det burde vel bli litt sterkere strek fra 8-10dpo hvis det er babystrek.

Uansett, i dag blir det kjærestetid og barnepass og det gleder jeg meg veldig til! Fra i morgen har jeg ferie og da er det godt å kunne sove litt utpå, og forhåååpentligvis starte dagen med en positiv test? :laughing002 vi venter også på at hunden skal gå i fødsel, de kom ikke i går så da krysser vi fingrene for i dag ❤️





✅ 3dpo - pakke i posten med nye g-tester til denne pp
✅4dpo - prøvekjøre ny bil
✅5dpo - jobbintervju

✅6dpo - unne meg selv noe fint: ny bil!
✅7dpo - ny prøvekjøring av annen bil (utgår)
✅8dpo - valpefødsel

✅9-10dpo - barnepass og kjærestetid
❤️12dpo - teste med tidligtester!!
 
Last edited:
Jeg testet i dag, også sovnet jeg mens jeg ventet på å se på dem. Men sjekk RFSU testen så sterk den er da? Synes det er rart at den er så svak på makesure? Det er hvertfall strek på begge testene, bare mye sterkere på RFSU! og; nå har jeg bare sett de når de er tørket vel og merke!

første bilde gjort sort hvitt, andre bilde original og tredje bilde er sammenligning av RFSU 8dpo og 10dpo. Skygger blir vel ikke rosa og sterkere? Jeg håper..
 

Vedlegg

  • 45E91722-4D20-43F5-BD3B-335AA4A5A14F.jpeg
    45E91722-4D20-43F5-BD3B-335AA4A5A14F.jpeg
    18,8 KB · Visninger: 95
  • D76531D1-2844-4BE5-ADB5-8A3A62B17A59.jpeg
    D76531D1-2844-4BE5-ADB5-8A3A62B17A59.jpeg
    12,6 KB · Visninger: 102
  • E11924E3-73B5-41ED-A5BF-832B6B4115DC.jpeg
    E11924E3-73B5-41ED-A5BF-832B6B4115DC.jpeg
    10,9 KB · Visninger: 97
Jeg testet i dag, også sovnet jeg mens jeg ventet på å se på dem. Men sjekk RFSU testen så sterk den er da? Synes det er rart at den er så svak på makesure? Det er hvertfall strek på begge testene, bare mye sterkere på RFSU! og; nå har jeg bare sett de når de er tørket vel og merke!

første bilde gjort sort hvitt, andre bilde original og tredje bilde er sammenligning av RFSU 8dpo og 10dpo. Skygger blir vel ikke rosa og sterkere? Jeg håper..

Det ér hvertfall to streker der ja!!:nailbiting::woot: Håper det er babystrek:love017
 
10DPO - pp2
Dronningen av skyggestreker her. Jeg vet ikke jeg, hva det er som gjør at jeg får tydelige skygger på alle tester jeg bruker men.. blenda i dag hvertfall, og fra nå så tror jeg ikke det er vits at jeg tester før etter ikm og kan bruke digital.



✅ 3dpo - pakke i posten med nye g-tester til denne pp
✅4dpo - prøvekjøre ny bil
✅5dpo - jobbintervju

✅6dpo - unne meg selv noe fint: ny bil!
✅7dpo - ny prøvekjøring av annen bil (utgår)
✅8dpo - valpefødsel

✅9-10dpo - barnepass og kjærestetid
❤️12dpo - teste med tidligtester!!
 

Vedlegg

  • A6A3B5DF-BCE9-4432-94B8-D6B3B41DD954.jpeg
    A6A3B5DF-BCE9-4432-94B8-D6B3B41DD954.jpeg
    15,1 KB · Visninger: 86
Last edited:
Sitter og ser på testene fra i går og kan ikke forstå at det skal være mulig å få sånne skygger??? Men testene i dag har vært helt blenda altså :( så utrolig frustrerende! Bare se på disse strekene! Rosa er/var de og..
 

Vedlegg

  • FDA56D90-CC00-4CD2-8385-B89985A1E278.jpeg
    FDA56D90-CC00-4CD2-8385-B89985A1E278.jpeg
    27,1 KB · Visninger: 81
Sitter og ser på testene fra i går og kan ikke forstå at det skal være mulig å få sånne skygger??? Men testene i dag har vært helt blenda altså :( så utrolig frustrerende! Bare se på disse strekene! Rosa er/var de og..

her er uten sort/hvitt filter. Hvordan kan dette være skygge? Og hvorfor er testene negativ i dag? :(
 

Vedlegg

  • 0B4B6260-93D2-40F3-83A7-A4A215C09F51.jpeg
    0B4B6260-93D2-40F3-83A7-A4A215C09F51.jpeg
    16,7 KB · Visninger: 94
her er uten sort/hvitt filter. Hvordan kan dette være skygge? Og hvorfor er testene negativ i dag? :(
Kan det være en streifer og du rett og slett har opplevd en kjemisk?
 
her er uten sort/hvitt filter. Hvordan kan dette være skygge? Og hvorfor er testene negativ i dag? :(

Jeg har opplevd det noen runder. Svake streker den ene dagen, for så å være blenda igjen dagen etter :(
Jeg har alltid tolket det som kjemisk. Egget har såvidt vært innom og produsert litt Hcg før det har løsnet igjen i samme farta. :sorry:
 
Da var pp2 over, og tr kom i går 12dpo.. lurer på om lutealfasen min er kortere nå? Mens kom 3 dager før forventet forrige pp, og 2 dager før denne ppen? Eller så er ikke kroppen stabil eller pilleslutt.

Nå blir det en prøvefri måned i juni, så det blir nok litt redusert aktivitet fra meg her inne, men jeg blir nok å lese litt her inne i dagbøkene likevel ❤️
 
Da var pp2 over, og tr kom i går 12dpo.. lurer på om lutealfasen min er kortere nå? Mens kom 3 dager før forventet forrige pp, og 2 dager før denne ppen? Eller så er ikke kroppen stabil eller pilleslutt.

Nå blir det en prøvefri måned i juni, så det blir nok litt redusert aktivitet fra meg her inne, men jeg blir nok å lese litt her inne i dagbøkene likevel ❤️

Så trist :( håper virkelig at det blir deres tur neste gang! Nyt prøvefri mnd, og kos dere så godt dere kan :Heartred gleder meg til du er tilbake!
 
Da er jeg stocket opp til neste pp i juli, jeg har også bestilt nye EL-tester fra eBay som jeg skal bruke frem til de blir sterkere også går jeg over på cb sine. Jeg har jo enda ikke fått en ordentlig positiv EL-test siden jeg sluttet på pillen. Så nå denne måneden skal jeg ta en tur til gynekolog bare for å se at alt står fint til, altså på en helt vanlig sjekk, også kommer jeg til å begynne å teste etter EL med en gang etterpå for å være sikker på at vi finner riktig dag.

rent teknisk så føler jeg at vi restarter helt og nuller ut alt. Nå har jeg stort sett blødd omtrent hver dag siden jeg sluttet på pillen, med små opphold noen dager. Akkurat nå føler jeg at jeg har fått en skikkelig blødning og den har vart et par dager. Så jeg har en teori om at kroppen min har vært i skikkelig ubalanse og at jeg rett og slett har ordentlig bortfallsblødning nå.

jeg kommer til å kalle juli for pp1. Det blir første ordentlige prøveperiode. Etter gynekolog-visitt og med ordentlig EL-testing. Jeg krysser fingrene for at juli blir vår måned og at jeg i løpet av juni opplever at kroppen er stabilisert ❤️
 

Vedlegg

  • 4B57ED99-E5EC-4C4F-8B7A-802751E971E6.jpeg
    4B57ED99-E5EC-4C4F-8B7A-802751E971E6.jpeg
    41,6 KB · Visninger: 63
Da har jeg vært hos gynekolog og det kan se ut som denne reisen blir lengre enn forventet :( ingen tegn til modning av egg og kjempetynne slimhinner i livmoren. Gynekolog mente at kroppen trengte hjelp til å komme i gang med syklusene og det kunne virke som at kroppen min ikke klarer seg på egenhånd og at det er kluss i hormonene.

Så da er jeg sendt videre til blodprøver på mandag for å se diverse nivåer av hormoner som påvirker syklusen, prolaktin og stoffskifte for å videre kunne gi behandling for det som måtte dukke opp.

Så mistanken min var hvertfall riktig da med at kroppen ikke er stabil enda, men nå ruller ballen i hvert fall! Vi får god hjelp fra klinikk Hausken også krysser jeg fingrene for at vi ikke trenger noe mer hjelp enn noen tabletter for å stabilisere og komme i gang :shy:
 
Da har jeg vært hos gynekolog og det kan se ut som denne reisen blir lengre enn forventet :( ingen tegn til modning av egg og kjempetynne slimhinner i livmoren. Gynekolog mente at kroppen trengte hjelp til å komme i gang med syklusene og det kunne virke som at kroppen min ikke klarer seg på egenhånd og at det er kluss i hormonene.

Så da er jeg sendt videre til blodprøver på mandag for å se diverse nivåer av hormoner som påvirker syklusen, prolaktin og stoffskifte for å videre kunne gi behandling for det som måtte dukke opp.

Så mistanken min var hvertfall riktig da med at kroppen ikke er stabil enda, men nå ruller ballen i hvert fall! Vi får god hjelp fra klinikk Hausken også krysser jeg fingrene for at vi ikke trenger noe mer hjelp enn noen tabletter for å stabilisere og komme i gang :shy:
Så bra de fant noe og som forhåpentligvis kan behandles enkelt ❤️ Selv om det aldri er godt å vite noe er galt, så er det godt å vite hva det er. Håper kroppen stabiliserer seg snart med litt hjelp og at spira sitter ❤️
 
Da er blodprøvene unnagjort og jeg skulle få svar mandag eller tirsdag. Er kjempespent på hva de viser! Håper jo selvsagt på en «filleting» som er lett å behandle, men jeg kjenner at jeg gruer meg veldig. Tenk om det viser seg at denne reisen her vil bli fryktelig lang.. vi har overhodet ikke råd til å betale flerfoldige tusen kr for IVF-forsøk, og jeg tror jammen ikke jeg har psyke til det heller. Samboer mener jeg må slutte å krisemaksimere og ta ting som de kommer. Han er veldig støttende altså, men han vet hvor mye det tærer på meg at det er «min feil» at vi ikke blir gravid per nå..
 
I natt (jobber nattevakt, så er våken hele natten) har jeg for første gang siden pilleslutt hatt vanlig utflod uten blod i! De dagene jeg ikke har blødd tidligere har det vært helt tørt. Så jeg regner med at dette er et positivt tegn på at kroppen kanskje begynner å stabilisere seg litt? Jeg håper uansett at det fortsetter sånn, for nå er jeg lei av mellomblødninger og ingen sykluser.. Jeg får jo snart svar på blodprøvene, men ingenting hadde vært bedre enn at kroppen klarer å ordne opp selv! Jeg tenker å nevne det for gyn når hun ringer mandag/tirsdag med prøvesvarene og evt behandling og hører hva hun tenker. Krysser fingrene for i dag er dagen blødningene opphører :)
 
Fortsatt ingen blødninger i dag, så utrolig deilig. Men igjen, heller ingen utflod i dag. Helt tørt :( jaja, så lenge jeg ikke blør er jeg egentlig fornøyd. Utrolig slitsom å blø stort sett hver dag i 2 måneder, og hjelpen for å komme i gang med syklus er jo like rundt hjørnet. Så, så lenge det ikke er noe blod er jeg superhappy!

Ellers kjenner jeg for tiden på en negativitet over alle som blir gravide, altså; jeg er jo glad på deres vegne, men det stikker liksom litt ekstra når jeg ser at «alle» får positive tester, mens jeg ikke får det.. og siden det for tiden florerer av positive tester på forumet og spesielt i ikm-gruppene så holder jeg meg unna.. ikke fordi jeg ikke unner andre å bli gravide, for det gjør jeg virkelig! Men fordi det er en vanskelig påminner om at vi ikke klarer det..
 
Fortsatt ingen blødninger i dag, så utrolig deilig. Men igjen, heller ingen utflod i dag. Helt tørt :( jaja, så lenge jeg ikke blør er jeg egentlig fornøyd. Utrolig slitsom å blø stort sett hver dag i 2 måneder, og hjelpen for å komme i gang med syklus er jo like rundt hjørnet. Så, så lenge det ikke er noe blod er jeg superhappy!

Ellers kjenner jeg for tiden på en negativitet over alle som blir gravide, altså; jeg er jo glad på deres vegne, men det stikker liksom litt ekstra når jeg ser at «alle» får positive tester, mens jeg ikke får det.. og siden det for tiden florerer av positive tester på forumet og spesielt i ikm-gruppene så holder jeg meg unna.. ikke fordi jeg ikke unner andre å bli gravide, for det gjør jeg virkelig! Men fordi det er en vanskelig påminner om at vi ikke klarer det..
 
Fortsatt ingen blødninger i dag, så utrolig deilig. Men igjen, heller ingen utflod i dag. Helt tørt :( jaja, så lenge jeg ikke blør er jeg egentlig fornøyd. Utrolig slitsom å blø stort sett hver dag i 2 måneder, og hjelpen for å komme i gang med syklus er jo like rundt hjørnet. Så, så lenge det ikke er noe blod er jeg superhappy!

Ellers kjenner jeg for tiden på en negativitet over alle som blir gravide, altså; jeg er jo glad på deres vegne, men det stikker liksom litt ekstra når jeg ser at «alle» får positive tester, mens jeg ikke får det.. og siden det for tiden florerer av positive tester på forumet og spesielt i ikm-gruppene så holder jeg meg unna.. ikke fordi jeg ikke unner andre å bli gravide, for det gjør jeg virkelig! Men fordi det er en vanskelig påminner om at vi ikke klarer det..
Forstår deg godt ❤️ Det er vondt å se alle andre lykkes med alt du ønsker i verden. Det er bare menneskelig som du føler det. Jeg håper du får svar som kan hjelpe deg videre på veien videre, og at det er en quick fix ❤️ Håper og tror det snart er din tur som skal stå med en positiv test i hånda :)
 
Back
Topp