Ønske er så stort

Bkno0677672

Andre møte med forumet
Vi er barre 22 år gammle blir 23 i år da! Men vi har ønsket barn i 2 år, har hatt 2 spontan aborter , måtte operere vekk eggleder pga cyste så er den andre eggleder tett, så eneste mulighet for å lykkes for åss er iVF! Føler meg så alene om å være så ung å virker så folk bruker de mot åss også, slapp av dere er jo så unge å har så god tid på dere! Men de hjelper svært lite når ønske er så stort som det er!! Vi skal ha innsett i 1 uken av mai. Så det blir svært spennende håper det klaffer ! Føler det er posetivt at "probleme" ligger hos meg å ikke han, men vansklig å tenke posetivt under prosessen men vet jo det er verdt det til slutt
 
Jeg synes du må høre på folk.Det er helt sant at dere er unge og sjansen for å lykkes er stort.Jeg hadde tatt litt mere ro og tenke positiv!Det hjelper hvertfall ikke å tenke negativ og være lei seg!!!
 
Vi er barre 22 år gammle blir 23 i år da! Men vi har ønsket barn i 2 år, har hatt 2 spontan aborter , måtte operere vekk eggleder pga cyste så er den andre eggleder tett, så eneste mulighet for å lykkes for åss er iVF! Føler meg så alene om å være så ung å virker så folk bruker de mot åss også, slapp av dere er jo så unge å har så god tid på dere! Men de hjelper svært lite når ønske er så stort som det er!! Vi skal ha innsett i 1 uken av mai. Så det blir svært spennende håper det klaffer ! Føler det er posetivt at "probleme" ligger hos meg å ikke han, men vansklig å tenke posetivt under prosessen men vet jo det er verdt det til slutt
Kanskje du skulle lagt innlegget ditt under assistert befruktning i stedet?
Skjønner deg godt, selv om alder ofte er et tema og man får dårligere tid jo eldre man blir gjør ikke det prosessen noe enklere tenker jeg. Det er ikke mindre viktig for deg enn det er for meg. Tvi tvi!
 
Innlegget er vel i feil forum ja :)

Jeg synes ikke det er riktig av folk å bruke alderen mot dere. Det er tøft å måtte gjennom IVF, og det er vel ikke noe enklere bare fordi dere er unge. Det positive er selvfølgelig at sjansene er høyere for at det skal klaffe når dere faktisk er såpass unge. Ønsker dere masse lykke til :)
 
De står at det er innpå assistert befruktning? Hvor viser det hos dere da siden det er feil forum?;)
Hehe, du har skrevet det i "Gravid med assistert befruktning" :D
 
Back
Topp