Ønsk oss lykke til!

Prinsessa i tårnet

Elsker forumet
Idag skal snuppa få vaksine. [:(]Jeg gruer meg fryktelig, for hun gråter sånn. Jeg vet ikke hvem som har det værst hun eller jeg. Tenk på oss i dag, jenter.

Masse lykke til!! Det går nok så fint skal du se[:)]

Stoooooor klem[;)]

Lykke, lykke til...Husker jeg gruet meg så forferdelig jeg også, men det gikk over all forventning. Helsesøster var flink til å fange oppmerksomheten hennes, å vips så var det over [;)]

Stakkar liten.. Det går nok bra [:)] Skal tenke på dere vi..
Lykke til[:)]

Hei.

Skal tenke på dere masse. Det går så fort å få den vaksinen så det går nok bra. Masse lykke til.

Dere får prate i vei om noe annet du og hun.. få gjerne helsesøstera til å prate med..

Det er mitt beste tips mot nålespisser.. -i tillegg til å se en annen vei, så klart[;)]

DETTE GÅR NOK HEILT FINT[:)]

masse lykke til til dere.ikke så lenge siden kristian fikk 5 mnd vaksinen eller.han gråt men det gikk over da han fikk puppe trøst[:)]

Hei alle sammen! Det gikk kjempe fint med Frida hos helsesøster. Hun gav ikke en lyd fra seg. Det er mamma sin store flinke pike[:D] Takk alle sammen for gode tanker.

Så flink jente da [:)] Gruer meg til Sander skal få sin neste vaksine.. Adri moro når barnet sitt skal få vondt. Pluss at helsesøstra vår er ei skikkelig tilbakestående kjerring!!!

Back
Topp