Ønsk meg lykke til! ;)

Tuuusen takk jenter! :D:D dere er så herlige!♡♡♡
Fødselen var rask, og faktisk ikke like smertefull som de to andre;) hadde bare noen få ordentlige vonde rier, og én laaaaaang pressrie! Så lillebror var ute på den ria;):D alt står bra til med begge;)

Kl: 10:28 var lille Leoh ute,
og veide 3935g og er 51,5cm lang!
Helt perfekt!♡
Vis vedlegget 35099
Åhhhh <3 såååååå nydelig da... Gratulerer. Og godt det gikk fort og ikke så vondt :) kos dere med den lille :)


Sent from my iPad <3
 
Hihi, det tror jeg på! Skulle gjerne bodd nærmere og komt og holdt lille nurket! ;)
Hvordan føler du deg??? Har jentene hilst på han ennå eller skal de vente til dere kommer hjem?

Hehe ja hadde vært et koselig besøk det;):) hehe.. jentene må nok vente til vi kommer hjem.. er 1,5 time unna, så bedre at dem venter :) gleeeder meg!
 
Åhhhh <3 såååååå nydelig da... Gratulerer. Og godt det gikk fort og ikke så vondt :) kos dere med den lille :)


Sent from my iPad <3

Takker så mye:D ja var den beste fødselen jeg har hatt :) så det var herlig at jeg ble så fort ferdig :)
 
Hehe ja hadde vært et koselig besøk det;):) hehe.. jentene må nok vente til vi kommer hjem.. er 1,5 time unna, så bedre at dem venter :) gleeeder meg!
Da får du bare hvile deg som best du kan fram til du reiser hjem, for da blir det vel full fres ;)
Hvordan er han så langt? Rolig og stille eller?
 
Da får du bare hvile deg som best du kan fram til du reiser hjem, for da blir det vel full fres ;)
Hvordan er han så langt? Rolig og stille eller?

Hehe ja får prøve på det! Men sjansen er stor for at det blir hjemreise imårra.. men får se ann litt ;) han har nesten bare sovet hele dagen:) var våken i ca 2 timer istad, men nå sover han igjen :p så får se om jeg får lagt meg snart jeg også :)
 
Gratulerer så mye, Anita! Nydelig liten gutt :)
 
Gratulerer :D Han va jo nyyydeliiii <3 <3 <3 sååå fiiiin atte <3 Det først NO at man ser ke stor de her 1 åringan e vørte :O

Kos deg masse med nye lille mannen :D
 
Tusen takk :D hehe ja det er sant Vigdis! Plutselig er lille Liana stor jente :p hehe
 
Garatulerer! Han er nydelig <3 nyt tida så godt du kan! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Garatulerer! Han er nydelig <3 nyt tida så godt du kan! :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk :D nyter tiden ja..men er vandt til å ha det mye mer hektisk :p
 
Gratulerer så mye!
 
Takk :D
 
Tusen takk :D nyter tiden ja..men er vandt til å ha det mye mer hektisk :p

Hehe ;) ja det tror jeg på! Husker jeg syntes det var så travelt i starten, men forstår ikke nå hva som var travelt ;-p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe ;) ja det tror jeg på! Husker jeg syntes det var så travelt i starten, men forstår ikke nå hva som var travelt ;-p


Sent from my iPhone using BV Forum

Hahah nei sant det! Husker jeg å syntes det med Emira.. alt var så travelt og hektisk i den første tiden.. men kan virkelig ikke si det samme nå :p er da ganske så hektisk med en 1 åring :p:)
 
Gratulerer såå masse med Leoh!! Nydelig navn til en nydelig gutt! Håper dere nyter dere har det bra hele gjengen! :)
 
Takk :) ja nyter virkelig å ha han rundt oss :)
 
Gratulerer så mye med den fine gutten <3 Han var aldeles nydelig!!:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp