Ønsk meg lykke til! ;)

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
For nå er det igang! :D
Våknet i 4 tiden av små rier, rundt 5 gikk vannet :) så nå er vi på vei til Kongsberg♡
 
Jeg visste det kom til å bli idag ;) maaaasse lykketil Anita.... Skal tenke på deg idag,husk å pust. Men,du har jo gjort det før ;) oppdaterer oss så fort du kan :) spennende!!


Sent from my iPad <3
 
Lykke til!!!!! <3 <3 så spennende! :)
 
For nå er det igang! :D
Våknet i 4 tiden av små rier, rundt 5 gikk vannet :) så nå er vi på vei til Kongsberg♡
Weeee, SÅ gøy da!!! :D Fikk helt gåsehud jeg nå! :p
Masse lykke til idag! Skal tenke på deg ;)
 
Masse lykke til i dag!! ♡
Krysser fingrene for en fin, kjapp, og relativt smertrfri fødsel.;)
 
Ååååh, endelig er det igang:D:D:D:D
Masse lykke til:D:D:D:D
☆★☆Tastedingsen☆★☆
 
Tenker på deg :D
Lykke til!!!
 
Oioioi, masse lykke til, det blir spennende å høre fra deg igjen:):):rolleyes::rolleyes:
 
Tuuusen takk jenter! :D:D dere er så herlige!♡♡♡
Fødselen var rask, og faktisk ikke like smertefull som de to andre;) hadde bare noen få ordentlige vonde rier, og én laaaaaang pressrie! Så lillebror var ute på den ria;):D alt står bra til med begge;)

Kl: 10:28 var lille Leoh ute,
og veide 3935g og er 51,5cm lang!
Helt perfekt!♡
1381757317365.jpg
 
Han er helt utrolig nydelig, gratulerer så masse:):rolleyes:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Tuusen takk :D ja nå er vi stolte! Også så godt å være ferdig med graviditet og fødsel:rolleyes::D
 
Gratulerer så masse med nydelige lille Leoh:D♥ Det heter sønnene til 2 gode venninner av meg også:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆
 
Tuuusen takk jenter! :D:D dere er så herlige!♡♡♡
Fødselen var rask, og faktisk ikke like smertefull som de to andre;) hadde bare noen få ordentlige vonde rier, og én laaaaaang pressrie! Så lillebror var ute på den ria;):D alt står bra til med begge;)

Kl: 10:28 var lille Leoh ute,
og veide 3935g og er 51,5cm lang!
Helt perfekt!♡
Vis vedlegget 35099
Han er aldeles nydelig!!! :rolleyes: Også så bitteliiiten da, men stor likevel! ;)
Gratulerer så mye med en sønn, og vel overstått fødsel! Gikk jo veldig fort og greit, du er skapt til å føde ;)
 
Gratulere med den lille flotte gutten :)
 
Gratulerer så masse med nydelige, lille Leoh! :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Han er aldeles nydelig!!! :rolleyes: Også så bitteliiiten da, men stor likevel! ;)
Gratulerer så mye med en sønn, og vel overstått fødsel! Gikk jo veldig fort og greit, du er skapt til å føde ;)

Hehe tusen takk :) ja han er så liten der han ligger:p også så lett å holde!:eek::p
Ja herlig med raske fødsler!:D
 
Gratulerer så masse med nydelige, lille Leoh! :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk til deg, også! Herlig gjeng dere er♡
 
Hehe tusen takk :) ja han er så liten der han ligger:p også så lett å holde!:eek::p
Ja herlig med raske fødsler!:D
Hihi, det tror jeg på! Skulle gjerne bodd nærmere og komt og holdt lille nurket! ;)
Hvordan føler du deg??? Har jentene hilst på han ennå eller skal de vente til dere kommer hjem?
 
Back
Topp