Ønsk meg lykke til!

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
For nå skal jeg ut og jogge!

Merk at dette er første gangen jeg går ut med intensjon om å jogge (blir nok mest gåing ja, men skal jogge det jeg greier). Har intenst dårlig kondis, men jeg innbiller meg at jeg kommer til å like å jogge.

Kjøpte løpesko i dag, og det er oppholdsvær OG tørr asfalt, så da har jeg ingen unskyldninger mer. [8D]

God tur og lykke til [:D]

God tur og lykke til!

ORIGINAL: Frk.Musehus

ORIGINAL: RaMona78

God tur og lykke til [:D]

Haha, jeg var ute i 20 min! Ville nok ha gått lengre, men jeg var ikke før kommet ut før det begynte å regne, kjempesnart ble det skikkelig pøsregn og vind, surt det. Og kondisen suger enda hardere enn jeg trodde, det verker i lungene! [8D]

Tar en ny økt i morgen, jeg. [;)]

ORIGINAL: toneany

Haha, jeg var ute i 20 min! Ville nok ha gått lengre, men jeg var ikke før kommet ut før det begynte å regne, kjempesnart ble det skikkelig pøsregn og vind, surt det. Og kondisen suger enda hardere enn jeg trodde, det verker i lungene! [8D]

Godt gjort! 20 min er flott! Ny dag i morgen[:D]

Husk at du kan få belastningskader av asfalt, om du har muligheten til å gå/løpe i ulendt terreng er det det beste![:)] Du er flink, det blir lettere for hver gang![:)]

ORIGINAL: Rosa Mirabella

ORIGINAL: toneany

Godt gjort! 20 min er flott! Ny dag i morgen[:D]

Hihi, jeg jogget jo ikke i 20 min da, klarte kanskje 5 min med jogging. [:D]

ORIGINAL: Hmathilde

Husk at du kan få belastningskader av asfalt, om du har muligheten til å gå/løpe i ulendt terreng er det det beste![:)] Du er flink, det blir lettere for hver gang![:)]

Vet om det ja, så prøver å tenke på å være litt spretten i knærne om du skjønner. [8D]

Back
Topp