Ønsk meg lykke til da... (oppdatert)

snusmumrik

Forumet er livet
I morgen skal jeg på min andre UL... Var i forrige uke pga blødninger, og alt så greit ut inni magen, men det var for tidlig til å se om det var liv inni der, så nå er jeg veldig spent på morgendagen... Har plutselig vært en del kvalm på morgenen, og det er jo gode tegn, men samtidig så har jeg nå fortsatt å blø, selv om det ikke er snakk om de store mengdene så skremmer det meg...
Men nå har jeg blødd i 2 uker, så det kan jo kanskje bare virke som jeg må venne meg til det...
Så jeg tar gjerne imot kryssede fingre og lykkeønskninger til morgendagen, for jeg er nervøs!
emoticon

--------------------------------------------------------------------------------------------

Vi fikk se et lite bankende hjerte, det var fantastisk. Han sa at blødningen jeg har hatt kunne ha vært veldig farlig for spiren, for at morkaka lett kan løsne ved en sånn blødninh, men at nå var faren over. Men ting kan jo såklart ennå skje, men at det så veldig lovende ut.
Han mente jeg kanskje bare var i underkant av 6 uker på vei, men at utviklingen går litt opp og ned, så jeg kanskje var lengre på vei allikevel. Jeg holder nå på den gamle tickeren min (som viser mens-termin) litt til, for om legen hadde rett fant jeg ut at jeg var gravid nesten før spiren ble laget emoticon Så jeg tror jeg blir mest her i juliforumet til jeg har fått ordinær UL...
 
Ønsker deg masse lykke til og håper alt er bra :)
Skal krysse alt som krysses kan :)
 


mamma-t81 skrev:
Ønsker deg masse lykke til og håper alt er bra :)
Skal krysse alt som krysses kan :)

Tusen takk
 
Skal krysse alt jeg har, vet akkuratt hvordan du har det å håper av hele hjertet at det går bra med deg, unner ingen å oppleve det jeg opplevde... Men det gjør du ikkje dette går super bra:) mange som blør litt gjennom svangerskapet uten at det har noe å si:)
 


nemoen skrev:
Skal krysse alt jeg har, vet akkuratt hvordan du har det å håper av hele hjertet at det går bra med deg, unner ingen å oppleve det jeg opplevde... Men det gjør du ikkje dette går super bra:) mange som blør litt gjennom svangerskapet uten at det har noe å si:)


Tusen takk Håper så inderlig du har rett!
 


Christine88 skrev:
Masse lykke til i morgen, krysser fingrene for at du får se ett dunkende lite hjerte!!!
Klem


Takk Håper det jeg også, men redd det er for tidlig...
 
Dette kommer nok til å gå bra. :) 
Meeen jeg krysser gjerne det som kan krysses, for deg. :) 
Lykke masse til. :D
 
Alt er nok i skjønneste orden! Ønsker deg lykke til:) *sender over en lykke ønske klæm*
 
Takk begge to Oppdaterer i morgen jeg...
 
masse lykke til ! :)
 


mamma-t81 skrev:
Ønsker deg masse lykke til og håper alt er bra :)
Skal krysse alt som krysses kan :)


 
Oppdatert øverst
 
Back
Topp